همایش روز خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

همایش روز خرم آباد

همایش روز خرم آباد،   به گزارش روز پنجشنبه (1401/2/8)روابط عمومی استانداری و امور بین الملل استانداری لرستان، احمدرضا دالوند در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام در خرم‌آباد اظهار کرد: نوروز امسال با برنامه‌ریزی مناسب در ستاد هماهنگی خدمات سفر، شاهد اسکان حدود ۳۰ هزار مسافر بطور شبانه در خرم‌آباد بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: جشنواره ملی فرهنگی اقوام تا پایان اردیبهشت ماه جاری در این استان برگزار می شود.

وی نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و رونق درآمد اقتصادی را مهم دانست و افزود: امسال لرستان در بحث حضور مسافران نوروزی و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری رتبه چهار کشوری را کسب کرد که در ادوار گذشته یک اتفاق کم نظیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: همزمان با جشنواره ملی اقوام، همایش روز خرم‌آباد و گردهمایی استانداران غرب کشور به منظور تدوین برنامه‌های گردشگری مربوط به این استان‌ها در لرستان برگزار خواهد شد.

دالوند ادامه داد: برگزاری این جشنواره ضمن اینکه فرصت خوبی برای معرفی بهتر فرهنگ، آداب و رسوم قوم لر است، زمان مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی و صنعتی استان به شمار می‌آید بنابراین امید می رود با همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی گام مهمی در راستای معرفی ظرفیت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.