اندیشه ورزی دانسگاه

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

اندیشه‌ورزی دانشگاه

  اندیشه‌ورزی دانشگاه ، دکتر مصطفی کرم‌پور  مورخ 1401/2/7در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در دانشگاه لرستان ۱۱ هیات اندیشه‌ورز در حوزه‌های انرژی، صنعت، گردشگری و … تشکیل شده است.

وی ادامه داد: قبلا دانشگاه لرستان نتوانسته بود خود را با معضلات و مسائل جامعه وفق دهد و این مشکلات را جویا و برای رفع آنها کوشش کند.

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: هیات‌های اندیشه‌ورزی تشکیل شده تا بتوانیم بخشی از مشکلات جامعه را مرتفع سازیم.

کرم‌پور بیان کرد: دانشگاه لرستان روی چالش‌های استان شناخت دارد و قطعا هر مشکلی باشد با علم و توانمندی می‌توانیم آن را حل کنیم.

وی در خصوص آزمایشگاه‌های دانشگاه لرستان عنوان کرد: دانشگاه لرستان یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های کشور را داراست که روز به روز در حال گسترش بوده و وزارت علوم به این یقین رسیده که کمک‌های خود را به این دانشگاه داشته باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان از انیمیشن سازی در دانشگاه لرستان خبر داد و گفت: این موضوع در دانشگاه راه‌اندازی خواهد شد و توجهی ویژه‌ای به دانشجویان فارغ‌التحصیل خواهیم داشت و آنها تحت آموزش یک مهارت قرار می‌گیرند و رها نخواهند شد.

کرم‌پور در خصوص پژوهشگاه عسل لرستان اظهار کرد: سالانه ۳۰۰۰ تن عسل در استان تولید می شود و متاسفانه بازار فروش ندارد و با وجود آزمایشگاه‌هایی که در دانشگاه لرستان وجود دارد می‌توانیم هم میزان ساکارز عسل تعیین کنیم و هم پس از تشخیص ارکانیک بودن آن، برندسازی و به محصولات صادراتی تبدیل شود.

وی درباره آخرین وضعیت مجلات پژوهشی در دانشگاه لرستان گفت: قبلا سه مجله بیشتر نداشتیم اما در حال حاضر مجوز ۱۰ مجله اخذ شده و تا سال آینده علمی پژوهشی خواهند شد.

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان بیان کرد: این مجلات علمی پژوهشی، ISC و وزارت علوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.