وجود ۴۰ محله حاشیه نشین در لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

وجود ۴۰ محله حاشیه نشین در لرستان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: ۴۰ محله حاشیه نشین در لرستان وجود دارد که جلب مشارکت محلی در محلات در دستور کار می‌باشد.

مریم پورسرتیپ روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان اظهار داشت: خبرنگاران این خبرگزاری در تمامی عرصه ها حضور داشته و به صورت صادقانه اخبار را منتشر می کند.

وی گفت: حوزه امور اجتماعی استانداری به دلیل ارتباط مستقیم با سازمانهای مردم نهاد از بسیاری از آسیب ها با اطلاع بوده و برطرف کردن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی همواره در دستور کار می باشد.

وی افزود: برطرف کردن آسیب های اجتماعی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و دستگاه ها باید به صورت ویژه در این امر ورود پیدا کنند.

پورسرتیپ ادامه داد: اعتیاد طلاق حاشیه نشینی مناطق بحرانی و فساد و فحشا پنج آسیب اجتماعی می باشد که در رده‌های نخست آسیب ها هستند.

وی گفت: اعتبارات خوبی به حوزه اجتماعی اختصاص یافته و اقدامات موثری صورت گرفته اما این اقدامات به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

وی اضافه کرد: هشت دفتر تسهیل‌گری در استان وجود دارد که توسط سازمان‌های مردم نهاد اداره می شوند که اقدام مثبتی تلقی شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان افزود: ۴۰ محله حاشیه نشین در لرستان وجود دارد که در این راستا گام های موثری برداشته شده همچنین جلب مشارکت محلی در دستور کار بوده تا بتوانیم محلات را با استفاده از ظرفیت‌های محلی خود استوار کنیم.

پورسرتیپ گفت: آسیب ها در این محله ها شناسایی شده برنامه ها اجرایی می‌شوند همچنین کارشناسان مختلف برای اجرای برنامه ها فعالیت می کنند.

وی ادامه داد در این راستا حمایت رسانه ها ضروری بوده و فعالیت باید اطلاع رسانی شود تا مردم نسبت به اقدامات انجام شده آگاهی پیدا کنند.99/5/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.