سفر وزیر کشور

زمان مطالعه این مطلب تنها: 3 دقیقه

سفر وزیر کشورقلعه فلک الافلاک خرم آباد با جاذبه‌ها، تصاویر و آدرس | مجله ...

سفر وزیر کشور امروز سه‌شنبه (1402/12/1)احمد وحیدی وزیر کشور برای سفر یک‌روزه و حضور در برنامه‌های ستاد انتخابات از طریق فرودگاه خرم‌آباد وارد لرستان شد.

احمد وحیدی وزیر کشور روز سه شنبه پس از ورود به خرم آباد با حضور در محل پل روگذر شهدای جاویدالاثر، از روند اجرای این پروژه بازدید کرد.

وزیر کشور گفت: با صحبت‌هایی که با استاندار لرستان انجام دادیم راه‌حلی برای شروع مجدد پروژه ساختمان استانداری در نظر گرفتیم.

 احمد وحیدی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پروژه راه‌آهن دورود – خرم‌آباد از مطالبات مهم مردم بوده و بخشی از کار آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توفیقی حاصل شد که در خدمت مردم لرستان باشیم و از چند پروژه بازدید کنیم، گفت: پل روگذر یکی از مطالبات مهم مردم بوده و بار زیادی از ترافیک منطق

احمد وحیدی وزیر کشور روز سه شنبه پس از ورود به خرم آباد با حضور در محل پل روگذر شهدای جاویدالاثر، از روند اجرای این پروژه بازدید کرد.

 احمد وحیدی در نخستین برنامه سفر یک روزه به لرستان، روند تکمیل پروژه شهدای جاویدالاثر خرم آباد را بررسی و بر ضرورت تکمیل این طرح نیمه تمام تاکید کرد.

وی اظهار داشت: سرعت اجرای این پروژه بسیار خوب بوده و بنابر اظهار پیمانکار مبنی بر تکمیل آن تا پایان سال، تقریبا در نصف مدت زمان پیش بینی شده رو به اتمام است که بار ترافیکی بالایی را از منطقه رفع می کند.

عملیات اجرایی تقاطع خیابان ۲۴ متری شهید کاکاوند موسوم به تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر به منطقه‌ کوی فلسطین خرم‌آباد در بلوار شریعتی فروردین‌ماه امسال آغاز شده است و تاکنون پیشرفت مطلوبی دارد.

طول این روگذر واقع در خیابان اصلی و پرتردد شریعتی ۳۷۰ متر می‌باشد و ساخت آن به دلیل بار سنگین ترافیکی که در این منطقه ایجاد می شد از مطالبات مهم ساکنان، کسبه منطقه و عموم مردم بود که با توجه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این طرح، شهرداری خرم‌آباد در تلاش برای کاهش این مدت زمان است تا پیش‌ از فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۳ این پروژه‌ بزرگ شهری را به سرانجام برساند.

تکمیل این طرح در مجموع به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال آن به پیمانکار پرداخت شده است.

حضور در همایش اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه های میانی از دیگر برنامه های سفر امروز وزیر کشور به لرستان می باشد.

وزیر کشور، ادامه داد: این پروژه از نظر سرعت بسیار خوب بوده و تقریباً در نصف زمان پیش‌بینی‌شده روبه‌اتمام است.

وحیدی، تصریح کرد: پیمانکار قول داده تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد.

وی افزود: علاوه بر این، دو پروژه شهری دیگر برای رفع گره‌های ترافیکی پیش‌بینی‌شده که به‌نوبت رسیدگی خواهند شد.

وزیر کشور، اظهار کرد: همچنین در حاشیه بازدید از پروژه پل روگذر، گزارشی از دیگر پروژه‌های عمرانی نیز ارائه شد از جمله بیمارستان‌های در دست احداث در استان که با تکمیل آنها هزار و ۱۰۰ تخت به دو هزار و ۵۰۰ تخت قبلی در استان اضافه می‌شود که ظرفیت خوبی برای استان خواهد بود.

وحیدی، گفت: این پروژه‌های بیمارستانی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و روند پیشرفت خوبی دارند.

وی عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند پل روگذر خرم‌آباد و راه‌آهن باعث فعال‌شدن کارخانه‌های دیگر مانند ماشین‌سازی لرستان شده‌اند که چند صد نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

وزیر کشور به ساختمان از قبل مانده استانداری لرستان به‌عنوان یکی دیگر از پروژه‌های بازدید شده اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه به دلیل نبود اعتبارات موردنیاز تعطیل است.

وحیدی، گفت: این پروژه هم برای مردم و هم برای جابه‌جایی مجموعه استانداری بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که با استاندار لرستان انجام دادیم راه‌حلی برای شروع مجدد این پروژه در نظر گرفتیم.

وزیر کشور، عنوان کرد: با پیگیری‌های لازم امید داریم این پروژه آغاز و در زمان مناسب به اتمام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.