اعتبار پروژه ها

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

قلعه تاریخی و زیبای فلک‌الافلاک - مجله گردشگری میزبون

اعتبار پروژه ها

   اعتبار پروژه ها ،دکتر سمانه حسن‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پروژه‌های فعال در استان، اظهار کرد: برای باغ – موزه دفاع مقدس لرستان تاکنون ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس لرستان ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ولی محوطه آن باقی مانده است، بیان کرد: برای این پروژه ۲۵ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهوری به استان بود که ۵۷.۱ میلیارد تومان از محل سفر اعتبار گرفته شده است.

او گفت: برای پروژه بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی نیایش خرم‌آباد حدود ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۳۰۰ میلیارد تومان در سفر برای این بیمارستان در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۳۴.۲ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی بیمارستان نیایش ۶۰ درصد است، اظهار کرد: برای بیمارستان دورود ۱۳۱ میلیارد تومان هزینه شده که پیشرفت فیزیکی آن ۲۶ درصد است.

وی گفت: در سفر رئیس جمهوری به لرستان ۲۰۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان در نظر گرفته شده، اما به‌دلیل اینکه مشکلات فنی داشت تاکنون ۶۷.۷ میلیارد تخصیص داده شده است.

او افزود: تعهد سازمان برای بیمارستان دورود ۱۵۰ میلیارد تومان بود که قرار شد ۵۰ میلیارد آن از منابع داخلی وزارت داده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان ادامه داد: برای بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی شهرستان کوهدشت ۱۲۶ میلیارد تومان هزینه شده است و ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

حسن‌پور اظهار کرد: برای ورزشگاه خرم‌آباد تاکنون ۱۶۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون هزینه شده است و ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در مصوبه سفر رئیس جمهوری به لرستان برای این پروژه ۴۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای این ورزشگاه پرداخت شده است، گفت: برای ورزشگاه ولایت بروجرد ۱۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان بیان کرد: مصوبه سفر برای این پروژه ۵۵ میلیارد تومان بود و تاکنون ۶۸.۱ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

حسن‌پور اضافه کرد: در بحث کریدور غرب برای قطعه فیروزآباد – نورآباد ۳۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۹۰ درصد پیشرفته فیزیکی دارد. تعهد سفر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده و تاکنون ۱۳۴.۸ میلیارد تخصیص داشته است. همچنین برای چهار خطه ازنا – شازند ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. تعهد سفر برای این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان بوده و ۱۶۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تخصیص داده شده است.1402/12/23

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.