تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه لرستان و دانشگاه رادن فتح اندونزی

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
رئیس دانشگاه لرستان و رئیس هیئت نمایندگی دانشگاه رادَن فَتَح اندونزی، تفاهم‌نامه‌ی مشترک همکاریهای علمی و پژوهشی امضا کردند.به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان :
هیئت نمایندگی دانشگاه رادن فتح اندونزی، صبح روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه به دانشگاه لرستان آمد و از بخش‌های گوناگون دانشگاه لرستان از جمله آزمایشگاه مرکزی دانشگاه و دانشکده‌های دانشگاه بازدید کرد.
همچنین در جلسه‌ی مشترک این هیئت با مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان که در سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد تفاهم‌نامه‌ی مشترک همکاری‌های مشترک بین دانشگاهی به امضا رسید.
رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی تشریح کرد:«از هرگونه همکاریهای بین‌المللی بین دانشگاهی استقبال می‌کنیم و اینگونه همکاریها باعث گسترش و تقویت دیپلماسی علمی بین دانشگاهی است».
دکتر عزیزی تصریح کرد:«باید همکاری‌های علمی و فرهنگی بین کشورهای اسلامی تقویت و بیشتر شود و اندونزی نیز یک کشور مهم اسلامی در این زمینه است».
رئیس دانشگاه لرستان توضیح داد:«در این چند سال اخیر تفاهم‌نامه‌های خوبی در زمینه‌های علمی و پزوهشی و در زمینه‌ی تبادل استاد و دانشجو بین دانشگاه لرستان و برخی دانشگاههای کشورهایی همچون آلمان و ایتالیا منعقد شده است که در راستای تقویت همکاریهای بین‌المللی بین دانشگاهی است».
هیئت نمایندگی دانشگاه رادن فتح اندونزی، نیز بر بسط همکاریهای علمی و فرهنگی بین کشورهای اسلامی تأکید کرد.
در این جلسه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، دکتر کوروش ساکی نیز حضور داشت و گفت:«از همه ظرفیت‌های کشورهای اسلامی برای بسط همکاری بین این کشورها باید استفاده کرد».
وی تصریح کرد:«این آمادگی از طرف ما وجود دارد که همکاری بین دانشگاهی علمی و فرهنگی در بین کشورهای اسلامی گسترش یابد و از ظرفیت‌های مهم علمی این کشورها برای رشد و پیشرفت آنها به خوبی استفاده شود».
 مسئول همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان، دکتر علی بارانی است.
 معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور، دکتر حجت‌اله ابراهیمیان نیز هیئت نمایندگی دانشگاه رادن فتح اندونزی را همراهی می‌کرد و در جلسه‌ی اخیر گفت:«اندونزی یک کشور مسلمان دارای 270 میلیون نفر جمعیت است که ظرفیت‌های علمی و فرهنگی خوبی در این کشور برای تقویت ارتباط با دانشگاههای کشور ما وجود دارد».
دکتر حبیب حاتمی‌کنکبود، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان _ دکترای مذاهب کلامی _ نیز هیئت دانشگاه رادن فتح را همراهی می‌کرد.
معاونان دانشگاه لرستان _ دکتر جعفری، دکتر رشیدیان، دکتر فلاحی و دکتر یونسی _ نیز در جلسه‌ی امضای تفاهم‌نامه‌ی مشترک بین دانشگاه لرستان و دانشگاه رادن فتح اندونزی حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، اعضای هیئت علمی حاضر در جلسه، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود درباره‌ی تقویت دیپلماسی بین‌المللی علمی و فرهنگی را مطرح کردند.   97/1/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.