خرم‌آباد بزرگ‌ترین شهر لرها است

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

خرم‌آباد بزرگ‌ترین شهر لرها است

استاندار لرستان با اشاره به اینکه خرم‌آباد بزرگ‌ترین شهر لرها است، عنوان کرد: این شهر استعداد خوبی برای تبدیل به یک شهر زیبا را دارد البته دارای ضعف‌هایی در مبلمان شهری و بافت‌های سنتی است که باید با همکاری و وحدت همه نهادها تلاش کنیم تا بتوان به این مهم دست یابیم.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر خرم‌آباد ضمن تبریک سال نو از همراهی و تلاش‌های آنان در سال قبل به عنوان نماینده مردم و رسالتی که به عهده دارند تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه با زمینه کار شهرداری آشنا هستیم و از مشکلات آن بخوبی اطلاع داریم ‌می‌دانیم که اعضای شورای شهر و شهردار طی چند ماه اخیر کارنامه موفقی داشته‌اند.
وی خطاب به اعضای شورای شهر و شهرداری بر حفظ وحدت و تیم خود تاکید کرد و افزود: در فضای تساهل و تسامح همچنین با تعامل حرکت کرده تا با ایجاد آرامش بتوانید برای مردم کاری کنید.
استاندار لرستان با بیان اینکه افراد انتسابی قابل جا‌به‌جایی هستند اما کسانی که مردم انتخاب کرده‌اند قابل جا‌به‌جایی نیستند، تصریح کرد: شما مجبور به زندگی در کنار یکدیگر هستید، زیستی که خروجی آن باید برای مردم و شهر مثبت باشد، بنابراین راهی جز این نیست.
خادمی تاکید کرد: هر چه در توان داریم باید در راستای آبادانی و عمران شهری کار کنیم چرا که بخش عمده‌ای از جمعیت ‌و فعالیت‌های اقتصادی در شهرها است.
وی از اهمیت بالای مرکز استان گفت و با اشاره به اینکه خرم‌آباد بزرگ‌ترین شهر لرها است، عنوان کرد: این شهر استعداد خوبی برای تبدیل به یک شهر زیبا را دارد البته دارای ضعف‌هایی در مبلمان شهری و بافت‌های سنتی است که باید با همکاری و وحدت همه نهادها تلاش کنیم تا بتوان به این مهم دست یابیم.
خادمی در حوزه شهری احداث دو پل بر روی رودخانه خرم‌آباد را از نیازهای اساسی دانست و اظهار داشت: ساماندهی و احداث روگذر و پیاده‌‌رو بین دو پل در زیباسازی شهر تاثیر زیادی دارد و کار ماندگاری است.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید از بودجه استانی سهمی برای شهرداری درنظر گرفته شود، تصریح کرد: شورای شهر و شهردار باید تعریف کنند چه کارهایی می‌خواهند انجام دهند که در این راستا می‌توان به مهار آب‌های سطحی، بافت فرسوده، ساماندهی ورودی‌های شهر و… اشاره کرد.
استاندار لرستان با بیان اینکه دولت برای بافت فرسوده طرحی را تعریف کرده که در لرستان به علت نداشتن وسعت زمین مناسب قابل اجرا نیست، گفت: باید با یک کار فرهنگی، اجتماعی و رعایت مسائل اقتصادی برخی مناطق فرسوده و حاشیه‌نشین شهر را با همکاری و تعامل یکدیگر به ‌واحدهای مسکن مهر انتقال داد.   97/1/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.