برگزاری مسابقات دو ومیدانی داخل سالن آسیا در خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

برگزاری مسابقات دو ومیدانی داخل سالن آسیا در خرم آباد

مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا در لرستان برگزار می‌شود

حسین رحمتی  عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی شامگاه ۹ آبان ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، اظهار کرد: با توجه به تجهیزات خریداری شده برای  سالن سرپوشیده  دوومیدانی خرم‌آباد و مجهز کردن آن، برای اولین بار مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را سال ۱۴۰۰ در این سالن برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به عنوان یک بنگاه اقتصادی و عضو هیئت رئیس فدراسیون، تجهیزات نزدیک به دو میلیارد تومان هزینه برای سالن سرپوشیده دوومیدانی لرستان خریداری شده که در دهه فجر امسال وارد استان خواهد شد و به زودی این سالن تجهیز می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ برای لرستان سالی خوبی خواهد بود، اضافه کرد: سال آینده سه مسابقه جایزه بزرگ در این استان برگزار می‌شود که همه تحت عنوان یادواره ۶۳۰۰ شهید لرستان خواهند بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: مسابقات جایزه بزرگ پرتاب‌ها، دوها و پرش‌ها سال آینده در لرستان برگزار می‌شود که پس از مراحل اداری این مسابقات در تقویم رسمی فدراسیون دوومیدانی گنجانده خواهد شد.

وی افزود: البته قرار بود امسال این مسابقات برگزار شود اما به دلیل وجود شیوع ویروس کرونا مسابقات لغو شد.

رحمتی گفت: با توجه به اینکه لرستان از پتانسیل خوبی برخوردار بوده سعی ما بر این است که میزبانی‌های بیشتری بگیریم.

مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و رئیس هیئت دوومیدانی این استان که خالصانه برای این رشته تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: لرستان مهد پرتاب‌ها و دوهای استقامت بوده و همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته که امیدواریم این روند پیشرفت در استان همچنان ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.