پارک مینیاتوری (شاپوری)

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

پارک مینیاتوری خرم‌آباد بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مهندس محمد اصلانی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درباره آخرین وضعیت پارک مینیاتوری خرم‌آباد اظهار کرد: براساس بازدیدی که از پارک مینیاتوری داشتیم خوشبختانه آبگیری دریاچه موجود در این پارک بسیار خوب جواب داده است.
وی ادامه داد: دریاچه  این پارک را ایزوله نکردیم چون به هزینه زیاد نیاز داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: با توجه به اینکه یک ماه از آبگیری دریاچه پارک می‌گذرداما میزان نشت آن محدود و قابل قبول بوده و امیدواریم نیازی به ایزرول نباشد چراکه  هزینه‌بر است.
اصلانی تصریح کرد: خاکریزی اطراف دریاچه بصورت یک رینگ انجام شده و یک لایه بیس هم اجرایی خواهیم کرد تا دریاچه را بصورت دائم داشته باشیم.
وی گفت: کارهای تزیینی پارک مینیاتوری را هم شهرداری مرکز استان انجام خواهد داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: برای انتقال برق به داخل جزیره این پارک  جلساتی را با مدیر عامل شرکت برق استان خواهیم داشت تا این مهم انجام شود.
اصلانی افزود: کار تکمیل برخی از پل‌ ها در حال انجام است و با تحویل این پروژه به شهرداری خرم‌آباد، مابقی کارها انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این پارک مینیاتوری اسکلت کافی شاپی اجرایی شده و کارهای پایانی آن توسط شهرداری انجام خواهد شد، اظهار کرد: همچنین قرار شده که نمازخانه این پارک توسط اوقاف احداث شود  که مراحل طراحی آن انجام و امیدواریم عملیات اجرایی آن هر چه سریعتر به نتیجه برسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در مجموع اقدامات خوبی در پارک مینیاتوری خرم‌آباد انجام شده است.
وی اضافه کرد: در بحث مرمت پل شاپوری نیز کارهایی انجام شده و قسمت سنگ فرش تمام شده و مشغول بندکشی پایه‌های پل هستند تا مابقی کارها توسط شهرداری خرم‌آباد به صورت تدریجی انجام شود.
اصلانی با بیان اینکه در حال حاضر این پارک بالای  85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تملک زمین این پارک بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: برای تکمیل پروژه فوق نیازمند دو تا سه میلیارد تومان  هستیم، هم‌اکنون قسمت اعظم کار انجام شده و مابقی کارهای جزیی را شهرداری انجام خواهد داد.   96/3/10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.