خرم‌آباد، خنجر خونین بیکاری مردمانشان را در پهلو دارد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 1 دقیقه
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: به عنوان عضو کوچکی از مردم لرستان شرمسار خانواده‌هایی هستیم که میانگین یک تا چهار جوان بیکار در خانه دارند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد بیرانوندی در نطق میان دستور نشست علنی امروز چهارشنبه 10 خردادماه مجلس شورای اسلامی خود با تسلیت ایام سوگواری رحلت پیر، معمار کبیر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، گفت: در آغازین روزهای ماه ضیافت الهی برای سربلندی تمامی روزه‌داران و ملت اسلامی دعا می‌کنیم و به نامزدها و منتخبین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خسته نباشید و تبریک عرض می‌کنم.
وی انتخاب مجدد برای ریاست جمهوری را به حسن روحانی تبریک گفت و خطاب به وی و کابینه‌اش توضیح داد: به عنوان عضو کوچکی از مردم لرستان شرمسار خانواده‌هایی هستیم که میانگین یک تا چهار جوان بیکار در خانه دارند و متاسفانه باید هر ماه به جای حضور در مراسم‌های شادی آن‌ها در مراسم ترحیم برخی از این جوانان حاضر شویم. خدایا تو نگذر از آنانی که می‌توانند اما در حق این ملت کوتاهی می‌کنند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: آقای رئیس جمهور برای انتخاب شما تمامی اقشار در خرم‌آباد همچون فرهنگیان، کارگران، پیر و جوان به میدان آمدند اما همه آن‌هایی که هم‌صدا شما را صدا و در روزهای تبلیغات به پیشوازتان آمدند و محوطه قلعه فلک افلاک و خیابان‌های شهر را سرشار از حضور گرم خود کردند و یک صدا آسمان شهر خرم‌آباد را پر از طنین روحانی کردند؛ خنجر خونین بیکاری مردمانشان را در پهلو دارند و زبان جوانان خرم‌آباد می‌گویم؛ شما را چشم در راهیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان نطق خود گفت: به مردم شرافتمند لرستان اطمینان می‌دهیم که با همه توان، بی‌لکنت زبان، بسیار شفا و روشن از تمامی حقوق معطل مانده شما دفاع خواهیم کرد..96/3/10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.