برای آبادانی شهرم یک میلی‌متر هم عقب نمی‌نشینم

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 

منتخب شورای پنجم شهر خرم‌آباد گفت: از هیچ مانعی نمی‌ترسم و برای آبادانی و آبادی شهرمان حاضرم هزاران کیلومتر را پای پیاده طی کنم و در این مسیر یک میلی‌متر قدم پس نمی‌گذارم.
به گزارش  تسنیم، “ولی‌الله رستمی” ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان که با حضور منتخبان شورای پنجم خرم‌آباد برگزار شد به لزوم آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد تأکید کرد و اظهار داشت: یک ضرب‌المثل عربی می‌گوید آموزش در کودکی مانند نقشی است که روی سنگ حکاکی شود و زمان زیادی طول می‌کشد که از بین برود پس آموزش‌ها را باید در سنین پایین دنبال کرد.
وی صداقت و درستکاری را بهترین روش کار دانست و افزود: از هیچ مانعی نمی‌ترسم و حاضرم به خاطر سر بلند شدن مردم و همکارانم بسیار تلاش کنم تا چهره شهرمان زیبا شود.
منتخب شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه از مشاوران و اتاق فکر برای پیشبرد اهدافمان استفاده می‌کنیم عنوان کرد: حاضر با پاهای قطع شده برای آبادانی و آبادی شهرمان هزاران کیلومتر را پای پیاده طی کنم و در این مسیر یک میلی‌متر قدم پس نگذارم.
وی بیان کرد: یک ضرب‌المثل می‌گوید نیاز نیست ما کتاب و کتابخانه‌ها را بسوزانیم باید کاری کنیم که فرصت کتاب خواندن را از مردم بگیریم پس ما باید فرصت را از کسانی که مافیا هستند و کالای مسموم خود را به مشتری عرضه می‌کند بگیریم.
رستمی‌نژاد با تأکید بر اینکه افراد خیر یا دولت باید مقتدرانه از فرزندانی که والدین آن‌ها معتاد هستند حمایت کند، گفت: باید با آموزش تقاضا را برای استفاده از مواد مخدر کم کنیم.96/3/10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.