شهربازی غرب کشور در خرم‌آباد افتتاح شد.

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
 شهربازی مجتمع تجاری گردشگری بعثت واقع در خیابان انقلاب- روبروی آراسته سوم، با حضور اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان خرم‌آبادی افتتاح شد.
مدیرعامل مجموعه تجاری گردشگری بعثت در گفتگو با خبرنگار یافته با بیان این که مجتمع تجاری بعثت بااعتباری بالغ‌بر 400 میلیارد ریال، دارای 130 واحد تجاری، 11 هزار متر زیربنا در 10 طبقه ساخته‌شده است، اظهار داشت: حدود 70 میلیارد از این مبلغ تسهیلات بانکی با سود 24 درصد بوده است و مابقی آن را به‌صورت شخصی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.
محمدکاظم مرادی فرد با بیان این که این مجتمع 300 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت، خاطرنشان ساخت: این اشتغال‌زایی شامل کاسبان، نیروهای حراستی، تأسیساتی، متصدیان شهربازی و … می‌شود.
وی با بیان این که تاکنون 60 درصد مغازه‌های این مجتمع به فروش و یا رهن و اجاره داده‌شده است، اظهار داشت: قیمت این مغازه‌ها در قیاس با پاساژهای سطح شهر خرم‌آباد، حدود 30 درصد ارزان‌تر است.
مدیرعامل مجموعه تجاری گردشگری بعثت همچنین با اشاره به این که این مجتمع در هر طبقه شامل یک صنف خاص است، تشریح کرد: 2 طبقه منفی مجتمع شامل پارکینگ با ظرفیت حدود 100 خودرو، طبقه همکف جهت برندهای ایرانی، طبقه اول جهت طلا، نقره جات و ساعت‌فروشان، طبقه دوم جهت بازار موبایل و آی تی، طبقه سوم جهت پوشاک و صنایع‌دستی، طبقه چهارم و پنجم جهت رستوران و فروش اسباب‌بازی، طبقه پنجم جهت شهربازی، طبقه ششم جهت رستوران سنتی و بام مجتمع نیز به رستوران روباز تبدیل خواهد شد.
مرادی فرد تصریح کرد: بنا به آیین‌نامه‌ای که برای این مجتمع تعریف‌شده است، صنوفی که برای هر طبقه تعریف‌شده است تغییری نخواهد کرد و فقط جهت فروش محصولات صنفی آن طبقه معاملات صورت می‌گیرد.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان این که این مجتمع دارای ضریب امنیتی مناسبی است، خاطرنشان ساخت: حدود 130 دوربین حفاظتی و همچنین استفاده از نیروی انسانی جهت حراست از مجموعه، وظیفه امنیت مجتمع را بر عهده‌دارند.
مدیرعامل مجموعه تجاری گردشگری بعثت همچنین با بیان این که دستگاه‌های مختلفی همچون شهرداری، آب فاضلاب شهری، شرکت توزیع برق با ساخت این مجموعه همکاری لازم را داشته‌اند، از زحمات آن‌ها قدردانی نمود.
رئیس هیات مدیره مجتمع بعثت نیز به شهربازی مجهز و مدرن مجتمع اشاره کرد و گفت: این شهربازی توسط یک سرمایه‌گذار ترکیه‌ای اداره می‌شود و حدود 40 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات شهربازی هزینه شده است که هم‌اکنون فعال و در خدمت همشهریان می‌باشد.
علی کولیوند قیمت وسایل شهربازی را 2 تا 8 هزار تومان ذکر کرد و گفت: شهروندان با استفاده از کارت‌های الکترونیکی خاص و با شارژ آن می‌توانند از وسایل مدرن این شهربازی استفاده کنند.
وی استقبال مردم خرم‌آباد از این شهربازی را پرشور عنوان کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی کامل این مجموعه در آبان‌ماه سال جاری، شاهد
رونق کسب‌وکار برای کسبه این مجتمع باشیم.

رئیس هیات مدیره مجتمع بعثت همچنین یادآور شد: با وجود این که مجتمع بعثت به صورت کامل راه اندازی نشده است اما تعدادی از کسبه این مجتمع هم‌اکنون فعالیت دارند و مغازه هایشان جهت فروش محصولات باز است.96/6/19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.