دانشکده محیط زیست

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
  • دانشکده محیط زیست خرم آباد :

  • رئیس دانشگاه محیط زیست کشور اظهار کرد  :

    به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، اصغر محمدی فاضل امروز در حاشیه جلسه شورای اداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه محیط زیست کشور با استانداری لرستان اقدام به عقد یک قرارداد کرده است که بر اساس آن نخستین مرکز آموزش محیط بانی غرب کشور امسال تابستان در خرم آباد راه اندازی می شود.

    وی افزود: این مرکز نخستین مرکز آموزشی است که ظرفیت لازم برای پذیرش 7 هزار محیط بان را در طول سال دارد که این محیط بانان می توانند در این مرکز به فراگیری آموزش های ضمن خدمت خود بپردازند.

    محمدی فاضل بیان کرد: آموزش های ضمن خدمت که به محیط بانان داده می شود تمرین و تکرار زندگی در شرایط سخت، آشنایی با سلاح و تیراندازی و پایش گونه های گیاهی و جانوری است که برای حفاظت و بهره گیری صحیح از منابع طبیعی این آموزش ها به آنان داده می شود.

    رئیس دانشگاه محیط زیست کشور اظهار کرد: همچنین دانشکده محیط زیست نیز قرار است با همکاری استانداری لرستان در مجموعه فرهنگی، تحقیقاتی و تفریحی بام لرستان احداث شود.

    وی با اشاره به همکاری های مطلوب مدیریت ارشد استان لرستان در خصوص راه اندازی این دانشکده، تصریح کرد: دانشکده محیط زیست خرم آباد، نخستین دانشکده درحال احداث استان های کشور است که در غرب کشور برای ارائه آموزش های لازم در زمینه محیط زیست احداث می شود.

     

  •  مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت:

دانشکده محیط زیست استان پیشرفت زیادی نداشته است.

مهندس مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، در رابطه با آخرین وضعیت دانشکده محیط زیست، اظهار کرد: این پروژه نیمه‌کاره مانده و منتظر تأمین اعتبار آن هستیم.

وی اضافه کرد: برای عملیاتی کردن این طرح نیاز به اعتبار زیادی داریم که البته امسال از محل اعتبارات اداره کل مقداری برای آن در نظر گرفته‌ایم.

فتحی بیرانوند ادامه داد: کارفرمای عملیاتی کردن پروژه، اداره کل مسکن و شهرسازی بوده که تا به حال متأسفانه کار خاصی انجام نداده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان تصریح کرد: قصد داریم در قالب مناقصه این طرح را به پیمانکاری که از تمکن مالی خوبی برخوردار باشد واگذار کنیم تا به صورت قرضی آن را اجرایی کند و در سال‌های آینده هزینه آن را پرداخت کنیم.

وی اظهار کرد: دانشکده محیط زیست قرار است در بام لرستان احداث شود که متأسفانه پیشرفت زیادی نداشته است. به طور جدی پیگیر اجرایی کردن آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.