فرودگاه خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

فرودگاه خرم آباد

  فرودگاه خرم آباد، مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: با اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی “چابهار” برای برقراری پرواز در این فرودگاه، ۲ سورتی به تعداد پروازهای هفتگی مرکز استان اضافه شد.

کاملی گفت: ۴۰۰ سورتی پرواز مسافری در مسیر تهران – خرم آباد – تهران ، پروازهای چارتری در مسیر کرمان و شیراز و ۲ سورتی پرواز در مسیر خرم‌آباد به نجف و بالعکس طی مدت یاد شده توسط شرکت‌های ایران ایر، ماهان،‌ پویا و پارس ایر انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش نشان می دهد.

علی کاملی روز یکشنبه (1402/8/21) بیان داشت : در راستای مطالبات به حق مردم و خرید تجهیزات پیشرفته زمینی در فرودگاه خرم آباد همچنین با پیگیری های  مداوم مسوولان ارشد استان، از روز دوشنبه پروازهای شرکت هواپیمایی چابهار در مسیر تهران – خرم آباد – تهران برقرار است.

وی اظهار داشت: این پروازها با هواپیمای “بوئینگ MD” و دوشنبه هر هفته انجام می شود که ساعت پروازی برای فردا ۲۲ آبان ماه از تهران ۱۲ و از خرم آباد ۱۴ می باشد.

وی بیان کرد: تا پیش از این در هفته ۱۶ سورتی پرواز در مسیر تهران – خرم آباد – تهران توسط دو شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر انجام می شد و فرودگاه در روز دوشنبه هیچ پروازی نداشت که اکنون با اعلام آمادگی شرکت چابهار، پروازهای روز دوشنبه در خرم آباد دایر می شود.

کاملی گفت: مسافران می توانند برای اطلاع از تاریخ و زمان برقراری پروازهای فرودگاه خرم آباد با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

افزایش ۲۶ درصدی استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه خرم آباد

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد همچنین افزود: استقبال مسافران از پروازهای این فرودگاه طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۶ درصد افزایش یافته است و به بیش از ۳۱ هزار نفر رسید به نحوی که در این مدت ۳۱ هزار و ۹۷۹ نفر از طریق پروازهای داخلی و ۱۹۸ نفر نیز به مقصد نجف جابجا شده اند که در مجموع افزایش ۲۶ درصدی داشته است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد همچنین با اشاره به جابجایی ۲۰۱ تن بار از طریق پروازهای فرودگاه خرم آباد طی هفت ماهه امسال تاکید کرد: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد بیشتر شده است.

کاملی اضافه کرد: فرودگاه خرم آباد آمادگی لازم برای برقراری پروازهای سیاحتی و زیارتی به شهرهای مختلف و اماکن مقدسه، داخلی و خارجی را داشته و با توجه به مرکزیت فرودگاه نسبت به استان های همجوار، در صورت تداوم پیگیری های مجموعه مدیریت ارشد استان و ورود بخش خصوصی، ظرفیت پذیرش تعداد بیشتری از پرواز به همه مقاصد داخل و خارج از کشور را در هر ساعت از شبانه روز دارد.

وی یادآور شد: هم اکنون فرودگاه شهدای خرم آباد از مجموع ۴۹ فرودگاه دارای پرواز و تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از نظر عملکرد پروازی در رده ۲۲ قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.