فرودگاه خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 4 دقیقه

 فرودگاه خرم آباد

      فرودگاه خرم آباد ،به گزارش سایت لرم به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد  روز شنبه (1402/8/6)افزود: در راستای برنامه ریزی انجام شده برای توسعه و رونق لرستان و توجه ویژه استانداری به فرودگاه شهدای خرم آباد، قسمتی از تجهیزات هندلینگ با هزینه کرد بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال از محل منابع استانی خریداری و در محل فرودگاه آماده نصب شد.

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: ۱۸۲ میلیارد ریال تجهیزات پشتیبانی پرواز (هندلینگ) برای این مرکز خریداری شده و آماده نصب است.

وی اظهار داشت: تجهیزات خریداری شده برای ارائه خدمات زمینی به هواپیماهای پهن پیکر و کارگو کاربرد دارد و با بهره برداری از آنها گام بزرگی در رونق اقتصادی استان با توسعه صنعت گردشگری و صنایع وابسته به تولیدات کشاورزی، باغی و دامی برداشته می شود.

کاملی گفت: در این راستا یک دستگاه پله بدنه وسیع، یک دستگاه غلتک خودکششی، لیفتراک سه تن، کشنده ۳۲ تن و بابکت با تجهیزات جانبی و یک دستگاه ژنراتور برق زمینی با تجهیزات جانبی ترانس ۲۸ ولت، خریداری شده است.

گفتنی است خریداری پله بدنه وسیع برای استفاده در مدل های مختلف هواپیما از مطالبات جدی مردم، رسانه ها و مسوولان ارشد استان بود.

تاریخچه فرودگاه خرم آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.