فلک الافلاک در خطر است

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 

   فلک الافلاک در خطر است،دکتر مهرداد ویسکرمی  نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت قلعه «فلک الافلاک» در خطر بوده و نیازمند استحکام بخشی در اسرع وقت است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز دوشنبه (1400/10/27)در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به موضوع عزل و نصب مدیران در استان اظهار داشت: در بحث عزل‌ها، اگر حجتی برای شخص بنده فراهم شود، قطعاً با مستندات، اختیارات و شرایطی که داریم ورود می‌کنیم.

ویسکرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور و دولت به لرستان افزود: در مورد حوزه آب، در جلسه با وزیر نیرو به نتیجه رسیدیم.

قلعه تاریخی «فلک الافلاک» در خطر است

وی همچنین با اشاره به پیگیری برای سفر وزیر میراث فرهنگی به لرستان و پیگیری موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری بیان داشت: قول کلی را در این رابطه گرفته‌ایم، وزیر باید در استان حضور پیدا کند و شرایط را بررسی کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به وزیر میراث فرهنگی نیز نامه داده‌ایم که قلعه «فلک الافلاک» در خطر است و نیازمند مرمت و استحکام بخشی است گفت: در نامه تاکید کرده‌ایم که از نظر کارشناسان، باید در اسرع وقت کار مرمت و استحکام بخشی قلعه انجام گیرد.

ویسکرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به پیگیری برای تکمیل آزاد راه نیز بیان داشت: وزیر راه و شهرسازی در رابطه با این پروژه قول‌هایی داده، استاندار لرستان نیز هفته‌ای دو تا سه روز، پیگیر مصوبات سفر است.

وی تاکید کرد: ما مصوبات را به طور حتم پیگیری خواهیم کرد، در مورد آزاد راه باید جلسه‌ای اختصاص با وزیر اه و شهرسازی برگزار کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور حتم از ظرفیت رئیس مجمع نمایندگان استان شدن نیز برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها استفاده خواهیم کرد.14400/10/27

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.