حضور ۳۰۰ میهمان داخلی و خارجی در اجلاس پیرغلامان حسینی

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

حضور ۳۰۰ میهمان داخلی و خارجی در اجلاس پیرغلامان حسینی

معاون تبلیغات اسلامی از حضور ۳۰۰ میهمان ملی و بین‌المللی در شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه لرستان، از برگزاری شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان خبر داد و گفت: این اجلاس طی روز‌های ۱۳ تا ۱۶ شهریور به میزبانی لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که اداره‌کل تبلیغات اسلامی به عنوان عضو ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان مسئولیت کمیته مراسم را برعهده دارد، اظهار کرد: شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه، ۱۳ شهریور با برنامه غبارروبی از گلزار شهدای لرستان در حسینیه گلزار شهدای خرم‌آباد به‌طور رسمی آغاز می‌شود این در حالی‌است که در این مراسم استاندار استان سخنرانی خواهد کرد.

غلامی با ذکر این مطلب که آیین افتتاحیه شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه، ۱۴ شهریور در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری نمادین آئین گِل‌مالی توسط تشکل‌های دینی و سخنرانی‌ نماینده ولی‌فقیه در استان یا نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین سخنرانی استاندار استان از اهم برنامه‌های افتتاحیه این اجلاس خواهد بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری کارگاه‌های تخصصی در شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان خبر داد و گفت: در فواصل برگزاری برنامه‌ها و کارگاه‌های این اجلاس از تعدادی از پیرغلامان حسینی تجلیل خواهد شد.

وی از معرفی پیرغلام حسینی لرستان خبر داد و گفت: در شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان ۳۰۰ میهمان خارج از استان حضور دارند.

حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: تجلیل از بزرگان دینی استان ازجمله آیت‌الله طاهری، آیت‌الله شاهرخی، صامت بروجردی و مهرداد اوستا از دیگر قسمت‌های این اجلاس خواهد بود این در حالی‌است که اختتامیه شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در لرستان عصر روز پنج‌شنبه، ۱۵ شهریور در محوطه باغ گلستان و جنب قلعه فلک‌الافلاک برگزار می‌شود. 97/6/12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.