پیوستن پارک علم و فناوری لرستان به انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

پیوستن پارک علم و فناوری لرستان به انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: پارک علم و فناوری استان به انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا (ASPA) پیوست.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر محمودرضا شاکرمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه « ASPA » یک سازمان غیر دولتی بین المللی در ژاپن است که در سال ۱۹۹۷ با هدف دستیابی به توسعه مشترک در زمینه‌های علمی تکنولوژی، صنعت و اقتصاد در منطقه آسیا تاسیس شده است،  افزود: این سازمان یک جامعه آسیایی جهت تبادل تکنولوژی است.

شاکرمی اضافه کرد: ماموریت‎های این سازمان بهبود همکاری متقابل از طریق مبادلات محلی، برای توسعه آسیا از طریق مبادلات از فن‌آوری و نوآوری منطقه، تبادل اطلاعات در زمینه‌های صنعت، فناوری، فرهنگ و آموزش و پرورش (به شکل یک جامعه آسیایی) و… است.

رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان مزایای عضویت در ASPA را بهره‌مندی از خدمات شبکه سازی، سرویس ترجمه اسناد، کنفرانس و رویداد، دوره‌های آموزشی و پشتیبانی بوسیله روابط عمومی ASPA اعلام کرد.

وی عنوان کرد: معرفی آنلاین شرکت‌های پارک‌های عضو و حمایت از آنها جهت شرکت در نمایشگاه‌های کالا و فناوری و دسترسی آنلاین به مرکز تبادل آسیایی (مرکز اشتراک‌گذاری و تبادل فناوری در منطقه آسیا) از مزیت‎های شبکه‎سازی است.

شاکرمی با بیان اینکه سرویس ترجمه اسناد با هدف ارتقای سطح تعاملات و همکاری‌های فعال جهانی، به ترجمه اسناد مورد نیاز شرکت‌های پارک های عضو به زبان‌های چینی، انگلیسی، کره‌ای و ژاپنی می‌پردازد، گفت: امیدواریم عضویت پارک لرستان در این انجمن، موجب افزایش تعاملات بین‌المللی شرکت‌های پارک لرستان شود.  96/3/2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.