پیاده‌روی وزیر اطلاعات در معابر خرم‌آباد و گفت‌وگو با مردم

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
وزیر اطلاعات گفت: هر چه که با خصوصیات قوم لر بیشتر آشنا می‌شوم، علاقه‌ام به آن‌ها افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی در مراسم گرامیداشت شهیدان باهنر و رجایی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، با بیان این لحن که “مخلص لرهای کوچک و بزرگ هستیم”، افزود: وظیفه‌دارم سلام گرم رئیس‌جمهور حسن روحانی را به مردم لرستان ابلاغ کنم و حمایت‌هایی که مردم استان در انتخابات نسبت به ایشان داشته‌اند نیز قدردانی کنم.
وی در ادامه با بیان این که علمای بزرگی آسمان لرستان را ستاره‌باران کرده‌اند، گفت: شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله طاهری، آیت‌الله شاهرخی، سید فخرالدین رحیمی، آیت‌الله بحر العلوم و… موجب سربلندی مردم استان است.*مقاومت لرها در برابر طاغوت را فراموش نکرده‌ایم
وزیر اطلاعات با اشاره به  مقاومت لرهای سراسر کشور در برابر رژیم طاغوت و پهلوی گفت: در طول تاریخ تنها کسی که قدرت را در دست گرفت و خود را به جای شاه وکیل نامید، یک لر بود که امام نیز در بیانات خود به آن اشاره کرده‌اند.

در حاشیه:

*وزیر اطلاعات پیش از سخنرانی در این مراسم با حضور خود به همراه جمعی از مدیران و مسوولان استان در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.
*سید محمود علوی زمانی که از خودرو پیاده می‌شد با مردم گفتگو می‌کرد و اگر کسی تقاضایی داشت به آن‌ها رسیدگی می‌نمود.
*حضور در بین مردم بدون تجمل‌گرایی و به شیوه شهیدانی همچون رجایی و باهنر برای مردم جالب‌توجه بود.
*وزیر اطلاعات پس از پایان مراسم گرامیداشت یادواره شهیدان باهنر و رجایی در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد در نماز جماعت شرکت کرد.
*علوی پس از خواندن نماز از حوزه علمیه کمالیه تا استانداری را پیاده‌روی کرد و در حین راه با مردم گفتگو می‌نمود.
*برای نخستین بار است که یک وزیر با داشتن مسؤولیتی حساس در بین مردم به‌راحتی قدم میزند و با آن‌ها نیز گپ و گفت می‌کند.    96/6/8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.