وعده‌ی تأکیدی وزیر ورزش “قطعی” نشد!

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

وعده‌ی تأکیدی وزیر ورزش “قطعی” نشد!

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بهمن 95 در سفری که به لرستان داشت با اطمینان از افتتاح سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی خرم‌آباد(دهکده المپیک سابق) در هفته دولت ۹۶ خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سلطانی‌فر در دیدن از مجموعه ورزشی خرم‌آباد(دهکده المپیک سابق) اظهار کرده بود:” پیمانکار این پروژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و پروژه را در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهیم رساند “.
وی درباره اینکه وعده‌های زیادی برای افتتاح این سالن داده شده که محقق نشده است، تأکید کرده بود: “این وعده ما قطعی است و بدون شک در زمان اعلام شده به بهره‌برداری می‌رسد .”
سلطانی‌فر در همان سفر یادآور شده بود: “پروژه سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی خرم‌آباد سال ۸۶ کلنگ‌زنی شده و هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد” و این در حالیست که سالن اکنون کمتر از 90 درصد پیشرفت دارد و نمی‌دانیم وزیر ورزش برچه اساسی این آمار را اعلام کرده است “!
علی‌یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت: سالن از پیشرفت 85 درصدی برخوردار بوده و پروژه  فعال است .
وی ادامه داد: پیمانکار پروژه نیز یکی از بهترین پیمانکارهای استان با توان مالی مناسب است که به رغم مشکلات مالی که وجود داشت، کار را انجام داده است .
عزیزپور با بیان اینکه پروژه در چندین فاز پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: فاز اول آن مربوط به تعهدات پیمانکار بوده و رو به اتمام است ودو فاز دیگر که شامل زمین به متراژ 8000 متر و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است در مرحله انعقاد قرارداد است وبا توجه به پیش‌بینی‌ها طی چند ماه آینده عملیات ساخت مجموعه دوومیدانی به اتمام می‌رسد .
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با یادآوری اینکه  تا پایان سال 94 بیش از 10 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد، افزود: اعتبار مصوب در سال گذشته پنج میلیارد تومان بود که از این مبلغ بیش از 70 درصد آن تخصیص پیدا کرده و پروژه برای نهایی شدن به حدود 11 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد .
وی  با بیان اینکه پروژه 8000 هزار متر سالن دوومیدانی و شش سالن جانبی و محوطه 14 هزارمتری دارد، مدعی شد: سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی خرم‌آباد بدون اغراق در غرب کشور از شرایط فوق‌العاده‌ای برخوردار است و می‌توان گفت که مشابه این سالن در غرب کشور وجود ندارد .   96/6/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.