همکاری نکردن مسئولان، مانع ایجاد پایگاه قهرمانی غرب آسیا در خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

همکاری نکردن مسئولان، مانع ایجاد پایگاه قهرمانی غرب آسیا در خرم‌آباد

رئیس فدراسیون سه‌گانه گفت: برای اینکه خرم‌آباد پایگاه قهرمانی این رشته در غرب آسیا و خاورمیانه شود، مسئولان لرستان همکاری نکردند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سردار محمدعلی صبور در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا که چرا خرم‌آباد پایگاه قهرمانی سه‌گانه غرب آسیا نشد؟ اظهار کرد: من اینجا را با توجه به شرایطی که دارد برای این کار درنظر گرفتم اما باید صادقانه بگویم که مسئولان استانی همکاری نکردند.

وی ادامه داد: در این راستا بارها پیگیری کردم و با مسئولان این استان تماس گرفتم اما فایده‌ای نداشت و اراده‌ای نبود.

صبور با بیان اینکه وجود دریاچه کیو یک مزیت برای این رشته در خرم‌آباد است، خاطرنشان کرد: چندین بار رقابت‌های لیگ در خرم‌آباد برگزار شد و مشکلی نداشتیم. دریاچه کیو یک موقعیت بسیار جالب و بین‌المللی دارد و هدف ما کمک به لرستان بود و هنوز هم این آمادگی را داریم که خرم‌آباد پایگاه غرب آسیا و حتی خاورمیانه شود.

“اصغر بهرامی رئیس پیشین هیأت سه‌گانه لرستان اعلام کرده که فدراسیون برای میزبانی خرم‌آباد در مرحله نخست لیگ در سال‌های 93 و 94 کمکی به این هیأت نکرده  و از طریق اداره کل ورزش و جوانان لرستان پول میزبانی تأمین شده است” که رئیس فدراسیون در این باره بیان کرد: این‌طور نیست و هر استانی که میزبان بوده، ما کمک کرده‌ایم.5/11/95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.