ساخت کلینیک تخصصی در خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی مرکز استان متمرکز می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، “کوروش ساکی” با بیان این مطلب که در خرم‌آباد کلینیک تخصصی ساخته می‌شود گفت: در طرح تحول سلامت در استان‌ها چندین مرکز تخصصی اختصاص یافت که با توجه به نیاز درمانی استان پیگیر ساخت کلینیکی مجهز در مرکز استان شدیم.
وی ادامه داد: در ابتدا مشکل زمین داشتیم و نتوانستیم زمینی با موقعیت مناسب در مرکز شهر خریداری نماییم زمینی دریکی از مناطق پیدا کردیم که با بیمه سلامت به مشکل برخوردیم و هنوز حل‌نشده و در دادگاه در حال پیگیری است
 ساکی با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح در حال بازگشت به تهران بود اظهار کرد: کارشناسان وزارت خانه مدام پیشرفت طرح‌ها را رصد می‌کنند و از آنجایی‌ که تعیین زمین مورد نیاز این طرح زمان‌بر شده بود اعتبار آن در آستانه بازگشت به وزارت بود.
وی افزود: با توجه به‌ضرورت اجرای پروژه تصمیم گرفتیم قسمتی از بیمارستان شهدای عشایر را به این طرح اختصاص دهیم خوشبختانه فضای مدنظر در مرکز شهر و دسترسی به آن برای شهروندان بسیار آسان است و از این بابت جای نگرانی نیست.
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به شروع عملیات اجرایی پروژه تصریح کرد: ساخت کلینیک تخصصی مرکز استان در 3 طبقه و در قسمت انتهای شرقی بیمارستان شهدای عشایر آغاز گردیده و هم‌اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که کل اعتبار آن یک میلیارد و هشت‌صد میلیون تومان می‌باشد و با توجه به سرعت کاری مجری; پروژه در 6 ماهه دوم سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.
ساکی همچنین در خصوص خدمات قابل‌ارائه به مردم در زمان بهره‌برداری طرح گفت: با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه متخصصین دانشگاه علوم پزشکی در این کلینیک متمرکز خواهند شد و خدمات پزشکی تخصصی موردنیاز هم استانی‌های عزیز را ارائه خواهند داد.5/11/95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.