طرح «کلید به کلید» در لرستان قفل شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 تنبلی مدیر کل صفرکیلومتر «راه»، طرح «کلید به کلید» را در لرستان قفل کرد تا صدای اعتراض استاندار لرستان در ستاد بازآفرینی شهری بلند شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جابه جایی منازل مسکونی بافت فرسوده منطقه «علی آباد» خرم آباد با مسکن مهر بدون متقاضی شهر در قالب طرح «کلید به کلید»  از موضوعاتی بود که در ستاد بازآفرینی شهری مطرح شد تا مشخص شود دستور استاندار لرستان پیرامون پیگیری این مسئله پس از گذشت یک ماه روی زمین مانده است.

استاندار لرستان خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی لرستان پرسید: برنامه دولت پیرامون اجرای طرح «کلید به کلید» در سال ۹۷ را چه کردید؟

علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در پاسخ به این سوال استاندار لرستان توضیح داد: موضوعی که برای «علی آباد» مد نظر است، نیروهای ما رفته اند خانه به خانه اطلاع رسانی کرده اند،  یکسری مشکلات وجود دارد که نمی دانم در این جلسه مطرح کنم یا بعدا.

جلساتی که به تعویق می افتند

این سخنان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان منجر به واکنش استاندار لرستان شد تا سید موسی خادمی بگوید «ما مدام میگفتیم جلسه بازآفرینی شهری را بگذار و شما جلسه را عقب می انداختید و می گفتید این هفته میگذارم، هفته بعد می گذارم، برای بررسی همین مسئله بود، توضیح بدهید»

توضیحات علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان پیرامون اجرای برنامه دولت در راستای بازآفرینی شهری، موسی خادمی را راضی نکرد تا بگوید: شما قرار بود یک برنامه مشخص و «شُسته رُفته» تهیه کنید و بیاورید، اما امروز هنوز حرف ۵ هفته پیش را می زنید.

استاندار لرستان ادامه داد: شما باید بررسی می کردید و برنامه تهیه می کردید که چه تعداد مسکن مهر خالی دارید، چه تعداد شهروند را می خواهید به این مسکن ها منتقل کنید و برای این کار به چه مقدار وام و کمک بلاعوض نیاز دارید.

بعد از ۳ تا ۴ هفته هنوز در نقطه صفر هستید

خادمی خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی لرستان یادآور شد: این برنامه را همه کشور دارند اجرا می کنند اما شما بعد از ۳ تا ۴ هفته هنوز در نقطه صفر هستید.

استاندار لرستان در پاسخ به این اظهار نظر مدیرکل راه و شهرسازی لرستان مبنی بر اینکه «ما اعلام آمادگی می کنیم»، گفت: در جلسه قبل هم اعلام آمادگی کردید اما کاری نکرده اید، قرار بود مشخص کنید چه مقدار پول نیاز دارید و چه برنامه ای برای جابه جایی شهروندان بافت فرسوده «علی آباد» به مسکن مهر دارید.

خادمی که طی روزهای اخیر نسبت به کم کاری «مدیران تنبل» هشدار داده بود، خطاب به علی علیخانی یادآور شد: شما اصلا روی موضوع جابه جایی منازل کار نکرده اید، شما واقعا هنوز هیچ کاری نکرده اید و این قابل قبول نیست.

شما را از برنامه حذف می کنیم و کار را به شخص دیگری می دهیم

استاندار لرستان مانع از اظهار نظر مدیرکل راه و شهرسازی لرستان شد و ادامه داد: دیگر نمی خواهد توضیحی بدهید، هیچ توضیحی نده، ما اصلا شما را از برنامه حذف می کنیم و کار را به شخص دیگری می دهیم.

بر اساس این گزارش، سید موسی خادمی استاندار لرستان پیش از این در سخنانی خطاب به «مدیران تنبل» گفته بود: در لرستان نباید با سرعت عادی کار کرد چراکه از بقیه استان‌ها عقب‌تر است و اگر قرار است که جایگاه استان عوض شود باید با سرعتی بالاتر از سایر استان‌ها کارکنیم. وی تاکید کرده بود: اگر مدیری در استان کار خود را خوب انجام ندهد به‌طور حتم از همه ابزارهای لازم برای برخورد، جابجایی و سایر موارد استفاده خواهد شد.   97/3/4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.