طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد بازهم به خواب رفت

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد بازهم به خواب رفت

طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد، بهمن 92 آغاز شد و قرار بود در مدت 24 ماه به بهره‌برداری برسد اما هنوز کار زیادی تا تکمیل دارد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، 9 پروژه برای این طرح در زمان کلنگ‌زنی درنظر گرفته شد و بارها بر تکمیل پروژه طبق برنامه زمان‌بندی در راستای توسعه فرودگاه تأکید شد اما…
در این مدت طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد فراز و نشیب زیادی داشته و بعضی وقت‌ها با تمام توان کار شده و برخی اوقات مثل الان تعطیل بوده است.
غلام‌رضا بنی‌صدر مدیر فرودگاه خرم‌آباد درباره آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: طرح توسعه بیش از یک ماه می‌شود که تعطیل است و علت این تعطیلی کمبود تخصیص است.
وی با اشاره به اینکه مجری این طرح “راه و شهرسازی” است، افزود: این روند ادامه داشته باشد، مقداری هم که کار شده مستهلک خواهد شد.
بنی‌صدر یادآور شد: طبق اطلاعاتی که از مشاور طرح گرفته ایم، در حال حاضر؛ پاویون 55 درصد، اپرون قدیم 55 و اپرون جدید 98 درصد و سطوح پروازی نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
مدیر فرودگاه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه برای تکمیل طرح باید تخصیص‌ها مناسب باشد، افزود: اگر پول به پروژه تزریق شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.  96/6/13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.