شناسایی 10 نقطه آسیب‌پذیر شده در خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان از اجرای طرح تسهیل‌گری و توسعه محلی در ۱۰ محله خرم‌آباد توسط هفت دفتر تسهیل‌گری خبر داد.
حبیب الله خجسته‌پور در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و کارگروه تخصصی ارتقاء اجتماعی فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه‌نشین استان، اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ در خرم‌آباد، وجود مناطق حاشیه‌نشین است که برای رفع این مشکل اقداماتی اندیشیده شده است.
وی افزود: در راستای توانمندسازی امور اجتماعی مردمی که در این‌مناطق زندگی‌می‌کنند، 1.5 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و این اعتبار توسط سازمان‌های مردم نهاد و دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی هزینه خواهد شد.
معاون سیاسی- امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در خرم‌آباد، 10 نقطه آسیب‌پذیر شناسایی شده و هفت نهاد از جمله جهاد دانشگاهی، انجمن دانش‌آموختگان خرم‌آباد، انجمن خیریه باب الحوائج، موسسه خیریه همای رحمت و… به عنوان دفاتر تسهیل‌گری این مناطق مشخص شدند.
وی گفت: محله گل‌سفید، جهانگیر آباد، دره‌گرم غربی و کرگانه، دره‌گرم شرقی، پاچنار، فلک‌الدین، اسدآبادی، علی‌آباد و پشته شهید مطهری از جمله‌ محله‌های هدف طرح تسهیل‌گری و توسعه محلی شهر خرم‌آباد است.  97/3/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.