تخلیه ۲۰۰ واحد مسکونی محله «علی‌آباد» با اجرای طرح «کلید به کلید»

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

تخلیه ۲۰۰ واحد مسکونی محله «علی‌آباد» با اجرای طرح «کلید به کلید»

 مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از تخلیه ۲۰۰ واحد مسکونی محله «علی‌آباد» خرم‌آباد با اجرای طرح «کلید به کلید» خبر داد.

 علی علیخانی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت آسیب های اجتماعی با اشاره به اجرای سند بازآفرینی اجتماعی محلات حاشیه ای اظهار داشت: در اجرای طرح های این سند، اولویت اول را برای محله «علی آباد» خرم آباد گذاشتیم و قرار شد ۲۰۰ واحد در این محله در قالب طرح کلید به کلید تخریب و به جای آن ها مسکن مهر به مردم تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه آنالیز قیمت پروژه مسکن مهر را انجام داده ایم و حداقل قیمت ممکن که قیمت تمام شده ساخت این مسکن ها بوده را در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: این واحدها خودمالک بوده و با کیفیت بهتر ساخته شده اند،  ۸۵ تا ۹۰ متر مساحت مفید داشته و با مشاعات آن حدود ۱۱۲ تا ۱۱۵ مترمربع را شامل می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از اجرای طرح های هدایت آب های سطحی دره اسدآبادی، آسفالت منطقه فلک الدین، ساماندهی فاضلاب منطقه کرگانه و ایجاد خانه محله گل سفید با زیربنای ۵۰۰ متر خبر داد و گفت: با تامین ۴۰۰ تن قیر نیز تفاهم نامه ای با شهرداری خرم آباد برای اجرای آسفالت محلات هدف در طرح بازآفرینی امضاء کرده ایم.

علیخانی ادامه داد: اگر طرح کلید به کلید را به زودی به نتیجه برسانیم اتفاق خوبی خواهد شد، ۲۰۰ پلاک در منطقه علی آباد تخلیه می شود و برنامه های متنوع متناسب با اهداف محله در آن اجرا خواهد شد.   97/3/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.