ساماندهی قلعه فلک الافلاک ، منتفی شدنِ فروش باغ فیض

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: حریم قلعه فلک الافلاک در آینده نزدیک ساماندهی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته،  به دنبال درخواست مردم و پیگیری مطالبات انجمن‌های مردم نهاد خرم‌آباد، “محمد بیرانوندی” در نشست با نمایندگان این انجمن‌ها، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده، برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک، اعتباری نزدیک به ۱۵۴ میلیارد تومان تخصیص داده شد و در آینده نزدیک شاهد آزادسازی و ساماندهی این اثر تاریخی خواهیم بود.
وی مراتب قدردانی خود را نسبت به انجمن‌های مردم‌نهاد در خصوص پیگیری موضوع “باغ فیض” ابراز داشت و گفت: شهردار محترم شهر خرم‌آباد در این زمینه همراهی‌هایی را انجام دادند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص کمک به روستانشینان، با بیان این که جهت سوخت‌رسانی با یک شرکت خارجی رایزنی‌هایی صورت گرفته است، افزود: اگر مسؤولین اجرایی استان حمایت کنند، ظرف مدت دو سال تمامی روستاهای لرستان دارای گاز خانگی می‌شوند.
وی در خصوص جابجایی بیمارستان عشایر خرم‌آباد تصریح کرد: تا سرحد جان، از مرکز درمانی بیمارستان عشایر برای پابرجایی و ماندگاری وعدم فروش به غیر، دفاع می‌کنم.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری مرکز  درمان ناباروری در خرم‌آباد خبر داد و گفت: نبود مرکزدرمان ناباروری در شهرستان خرم‌آباد از مطالبه‌های مردم است که به‌صورت جد پیگیری خواهم کرد.
“سید محمدقاسمی” از فعالان محیط‌زیست استان خطاب به “محمد بیرانوندی” نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با بیان این که انتقال پزشکی قانونی از صالحین به محل جدید، فروش باغ فیض (که اکنون با پیگیری انجمن‌ها و‌ همیاری شهردار فعلاً منتفی است) ادامه داد: آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک، سوخت‌رسانی به روستاها و غیر کاربری بیمارستان عشایر در حال حاضر چالش‌های جدیدی هستند که انجمن‌های مردمی پیگیر مطالبات آن‌ها می‌باشند.
 پدر بلوط لرستان هم در این جلسه اظهار داشت: برای سوخت روستانشینان راهکاری باید اندیشیده شود.
مظفر افشار افزود: با توجه به گران شدن نفت و گاز باید سوخت با یارانه ارزان در اختیار روستانشینان قرار بدهیم تا از تخریب بیشتر جنگل‌های باارزش بلوط جلوگیری شود.
در پایان جلسه جناب بیرانوندی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه تشکل‌های مردمی از آقایان مهندس سید محمدقاسمی، مهندس مظفر افشار، و خانم طاهره احمدی به نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد، قدردانی و تشکر کرد. 95/11/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.