بهره‌برداری از میدان اسب‌دوانی خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

بهره‌برداری از میدان اسب‌دوانی خرم‌آباد

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به لرستان گفت: میدان اسب دوانی خرم آباد تا پایان بهمن ماه بهره برداری می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: در سال ۸۶ اسناد این میدان را به کسی داده اند و پس از ۸ سال موضوع را دنبال کرده ایم تا سند را پس بگیریم.

عزیزپور با بیان اینکه زمین میدان اسب دوانی که محیط غیرقابل استفاده ای بود را احیاء کرده ایم، تصریح کرد: بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای این فضا هزینه کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه زمین این فضا را تسطیح کرده ایم و باند آن را به ۱۵ متر توسعه داده ایم، افزود: مشکلاتی در رابطه با سند این میدان اسب دوانی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به اینکه استاندار نیز قبل از حضور وزیر ورزش که تا پایان بهمن ماه در استان حضور می یابند، از این میدان اسب دوانی بازدید خواهند کرد، اظهار داشت: این میدان تا پایان بهمن ماه آماده برگزاری مسابقات می شود و بهره برداری خواهد شد.

عزیزپور با بیان اینکه از نظر محیط زیستی ممکن است اجازه ندهند پانسیون اسب در این فضا  باشد، تصریح کرد: در این رابطه پانسیون اسب ها را به خارج از شهر برده ایم و میدان اسب دوانی فقط محل برگزاری مسابقات خواهد بود.

وی ادامه داد: وسط پیست اسب دوانی به عنوان میدان گلف استفاده می شود و مسیر اتومبیل فیلمبرداری نیز به عنوان پیست دوچرخه سواری استفاده خواهد شد.  95/11/20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.