رودخانه خرم‌آباد فرصتی ارزشمند برای رونق گردشگری خرم‌آباد است

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

رودخانه خرم‌آباد فرصتی ارزشمند برای رونق گردشگری خرم‌آباد است

دکتر سید موسی خادمی استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت ساماندهی رودخانه خرم‌آباد، بیان کرد: این رودخانه می‌تواند نقش مهمی در توسعه شهری، زیباسازی شهری، گردشگری و هم در بحث‌های اقتصاد داشته باشد.

وی ادامه داد: رودخانه خرم‌آباد را نباید به‌عنوان یک تهدید دانست، اگر کاربری از رودخانه نداشته باشیم کفران نعمت است بنابراین از این فرصت بزرگ باید استفاده کرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: ترکیب رودخانه خرم‌آباد با قلعه فلک الا افلاک بی‌نظیر بوده و با ترکیب این دو ظرفیت بزرگ در شهر خرم‌آباد می‌توان یک کار بزرگ و فراتر از دیدگاه ما در راستای گردشگری و اقتصادی منطقه تعریف و اجرا نمود.

خادمی اظهار داشت: آنچه که از ارائه این طرح احساس می‌شود بیشتر به سمت ساماندهی فضاهای اطراف رودخانه توجه شده در صورتی که باید فضای درون رودخانه و پل‌های تاریخی ساخته شده را در نظر گرفت، فضاهای اطراف رودخانه در اختیار ما نیست و در نتیجه نباید در طراحی و اجرای آن از مشکل به سمت آسان حرکت کنیم، برنامه‌ریزی برای ساماندهی فضاهای اطراف رودخانه در درازمدت قابل‌اجراست.

این مسئول افزود: هدف از این طرح نباید صرفاً ساماندهی و زیباسازی باشد، باید طرح‌های گردشگری و نیز گردش اقتصادی را مد نظر قرار دهیم.  96/8/8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.