خانه جوانان خرم‌آباد افتتاح شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

خانه جوانان خرم‌آباد افتتاح شد

 خانه جوانان خرم آباد با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و معان سیاسی امنیتی استانداری لرستان افتتاح شد.

علی یاور عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در مراسم افتتاح خانه جوانان خرم آباد اظهار داشت: خانه جوانان خرم آباد در مکانی استیجاری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این خانه مکانی برای توسعه فعالیت های جوانان است، عنوان کرد: این خانه دارای خط اینترنت، کلاس های آموزشی، سالن جلسات، سالن مطالعات، تجهیزات ورزشی، نماز خانه و … است.

محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی ما توجه به خانه های جوانان است، گفت: در این راستا ساماندهی مناسب خانه ها و تشکل های مردم نهاد در حوزه جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اختصاص یک مکان تملک شده برای خانه جوانان خرم آباد بیان داشت: همچنین باید با برنامه ریزی لازم خانه های جوانان در شهرستان های دیگر نیز ایجاد شود.

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های موجود بعد از ادغام سازمان ملی جوانان با تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان عدم توجه به حوزه جوانان بود، گفت: خوشبختانه این حوزه مورد توجه قرار گرفت و ایجاد خانه جوانان نشان دهنده توجه به حوزه جوانان است.

وی با تاکید بر توسعه کمی خانه های جوان در سطح استان گفت: لرستان جامعه جوان و فعالی در حوزه های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی و … دارد و امیدواریم با بسترسازی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های اجرایی شاهد پیشرفت و موفقیت جوانان باشیم.   96/8/30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.