تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به دسته یک صعود کرد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به دسته یک صعود کرد

 مالک باشگاه خیبرخرم‌آباد گفت: تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با خرید امتیاز تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کرد.

مسعود عبدی شامگاه دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تیم خیبر خرم‌آباد که در هفته پایانی فصل ۹۶-۹۵ لیگ دسته اول فوتبال ایران مقابل خونه به خونه بابل شکست خورد و به لیگ دو سقوط کرد، پس از ۲سال قرار است مجددا در لیگ یک حضور داشته باشد.

خیبر خرم‌آباد در پایان فصلی که از لیگ یک سقوط کرد، ۳۴ امتیاز در ۳۴ مسابقه به دست آورد و پس از تیم‌های فولاد یزد و استقلال اهواز به لیگ ۲سقوط کرد.

اما پس از خرید امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر دوباره در لیگ یک شرکت خواهند کرد.

مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با اعلام این خبر متنی به شرح زیر منتشر کرد:

در طول دوران زندگی‌ام، به سه تیم باشگاهی، عشقی فراتر از هر توصیف داشته‌ام. پرسپولیس، خیبر خرم‌آباد و منچستر یونایتد.

بعد از مدت کوتاهی دوری از لرستان، دغدغه‌ی خیبر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دلبستگی‌های زندگی‌ام، به عنوان یکی از دل خوشی‌های مردم باوقار سرزمین مادری‌ام، مرا به سمت و سوی خرم‌آباد کشاند.

پیوند من با لرستان و دیار زاگرس پیوندی ناگسستنی و جاودان است، من فرزند این سرزمین رنج دیده، همیشه با خود رویایی در سر می‌پروراندم، رویایی که بتواند، با خود: شور، شوق غرور و بلندپروازی را برای مردم لرستان به ارمغان بیاورد.

خیبر خرم‌آباد یکی از تیم‌های پرهوادار ایران، می توانست بخشی از آن رویا را به واقعیت تبدیل کند. نمی‌خواهم با پرداختن به تلخی‌های فصل گذشته، کام شما را تلخ نمایم، اما در همین حد بگویم که: باشگاه در فصل گذشته در قبال مجموعه‌ی تیم خیبر، تمام و کمال به تعهدات خود جامه عمل پوشاند، ولی در شرایطی که یک قدم تا صعود باقی مانده بود، این امر محقق نشد.

امسال با استراتژی و هدفمند کار را پیش بردیم، با ایجاد بهترین شرایط و با امکانات مناسب، اردوی پیش از فصل را در تهران آغاز کردیم. در بازی‌های دوستانه که پشت سر گذاشتیم، فارغ از نتایج قابل قبول، از نظر فنی و شخصیت، تیم خیبر به یک بلوغ چشم نواز دست پیدا کرده است.

برای رسیدن به این شرایط و در مسیری که پشت سر گذاشته‌ایم، ناجوانمردانه، مورد اتهام واقع شدیم، سنگ اندازی‌های زیادی صورت گرفت، اما من عزم خود را برای به ساحل رساندن این کشتی طوفان زده، جزم کرده بودم، هر چقدر که بیشتر زخم می‌زدند، سماجت و تلاش‌هایم بیشتر و بیشتر می‌شد. و امروز در اوج غرور مفتخرم که خبر: دسته اولی شدن خیبر خرم آباد را به اطلاع مردم عزیز لرستان برسانم.

حضور خیبر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، هدیه‌ای است از جانب بنده در مقابل سال‌ها تمدن، اصالت و رنج‌های مردمی که لیاقت بهترین‌ها را دارند.  99/8/19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.