آخرین وضعیت هتل صخره‌ای خرم آباد بعد از ۲۳ سال

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

آخرین وضعیت هتل صخره‌ای خرم آبادبعد از ۲۳ سال

 ۲۳ سال از عمر پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد می‌گذرد، پروژه‌ای که مردم از آن به عنوان یک اثر تاریخی یاد می‌کنند و دستور استاندار لرستان برای تعیین تکلیفش همچنان روی زمین مانده است.

 هتل صخره‌ای خرم آباد نزدیک به ۲۳ سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است.

این در حالیست که طی سال‌های اخیر با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به گونه‌ای که مردم لرستان از این پروژه به عنوان پروژه‌ای تاریخی یاد می‌کنند.

پروژه هتل صخره‌ای راکد است

امروز دوشنبه جلسه بررسی وضعیت هتل صخره‌ای خرم آباد به ریاست استاندار لرستان و با حضور مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین سرمایه گذار آن برگزار شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه این جلسه، گفت: محوریت برگزاری این جلسه، رفع مشکلات هتل صخره‌ای خرم‌آباد برای ادامه فعالیت آن بود.

وی، اظهار داشت: با توجه به گزارش ارائه شده توسط سرمایه گذار پروژه و دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه، نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتر برای رفع این مشکل هستیم.

استاندار لرستان، تصریح کرد: بخش عمده مکانیسم اجرای پروژه در بحث ساخت و ساز و محوطه سازی راکد مانده است که حاضرین در جلسه پیشنهادات و راهکارهای خود را در این رابطه ارائه دادند.

دستور استاندار روی زمین ماند

خادمی، افزود: سرمایه گذار پروژه نیز برای تسریع در روند کار مکلف شد در بازه زمانی مشخص، نسبت به اجرای تعهدات خود در قبال دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

وی، ابراز امیدواری کرد با تسهیل در رفع مشکلات هتل صخره‌ای خرم‌آباد، عملیات ساخت و تکمیل آن در کمترین زمان ممکن آغاز و پروژه به بهره برداری برسد.  99/8/19

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.