تصویب احداث 2 پل دائمی بر روی رودخانه خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
جلسه شورای ترافیک استان لرستان صبح امروز، دوشنبه ۹ بهمن به ریاست “رضا آریایی” سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و با موضوع مکان‌یابی پل‌های موقت بر روی رودخانه خرم‌آباد و روان‌سازی ترافیک در بلوار ولایت برگزار شد.
 در این جلسه که با حضور کلیه اعضا در محل سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار شد، موضوعات جانمایی محل احداث دو دستگاه پل دائمی بر روی رودخانه خرم‌آباد و همچنین بهسازی و روان‌سازی ترافیک در خروجی شهر خرم‌آباد در مسیر بلوار ولایت به سمت جاده الشتر موردبررسی قرار گرفت.
در این جلسه طرح مهندسین مشاور رودخانه خرم‌آباد در خصوص مکان‌یابی و جانمایی محل احداث دو دستگاه پل دائم بر روی رودخانه خرم‌آباد ارائه شد و پس از بررسی و اظهارنظر کارشناسی محل اجرای پل‌ها مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
در بخش دیگری از این جلسه مقرر گردید تا در اسرع وقت، طراحی سازه‌ای پل‌ها توسط مهندس مشاور طرف قرارداد شهرداری خرم‌آباد در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه این جلسه موضوع بهسازی و ایجاد دوربرگردان در خروجی شهر خرم‌آباد و در محل بلوار ولایت موردبررسی کارشناسانه و تصمیم‌گیری نهایی قرار گرفت و مقرر گردید که شهرداری خرم‌آباد باهدف روان‌سازی ترافیک در خروجی بلوار به سمت الشتر پس از مهیا نمودن زیرساخت‌های لازم، نسبت به اصلاح مسیر هندسی و ایجاد دوربرگردان اقدام نماید.   96/11/9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.