بیش از 3000 فرصت شغلی جدید در مرکز لرستان ایجاد می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

بیش از 3000 فرصت شغلی جدید در مرکز لرستان ایجاد می‌شود

فرماندار خرم‌آباد از معرفی ۶۹۱ طرح تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، اسد عبدالهی در جلسه کارگروه اشتغال خرم‌آباد که با محوریت بررسی طرح‌های متقاضیان معرفی شده توسط دستگاههای اجرایی جهت استفاده از تسهیلات طرح اشتغال فراگیر برگزار شد، بیان کرد: در مجموع ۶۹۱ طرح با اشتغال تعهد شده ۳۱۸۶ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل ذیربط معرفی شده‌اند.
وی ادامه داد: برای این طرح‌ها بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان تاکنون در جلسات متعدد کارگروه از محل تسهیلات مذکور مصوب شده است.
عبدالهی تصریح کرد: از طرح‌های مذکور۶۲۶ مورد با اشتغال‌زایی پیش ‌بینی شده ۱۴۳۹ نفر با سرجمع اعتبار بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان مربوط به طرحهای زیر ۲۵۰ میلیون تومان است.
فرماندار خرم‌آباد افزود: همچنین ۶۵ طرح با اشتغالزایی پیش بینی شده ۱۷۴۷ نفر و مجموع اعتبار بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های معرفی شده با مبلغ اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیون تومان است.
به گزارش ایسنا، در این جلسه با شرح طرح‌های پالایش آمار واقعی بیکاران، روستای بدون بیکار و دستورالعمل تسهیلات حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال روستایی از محل صندوق توسعه ملی؛ قرار شد در جلسات آتی مورد بررسی بیشتر واقع شده و اجرایی شوند.    96/10/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.