ایجاد پایانه صادراتی سنگ خرم اباددر انتظار اخذ مجوز تغییر کاربری

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

ایجاد پایانه صادراتی سنگ خرم آباد در انتظار اخذ مجوز تغییر کاربری

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ایجاد پایانه صادراتی سنگ خرم‌آباد در انتظار اخذ مجوز تغییر کاربری اراضی در نظر گرفته شده توسط دستگاه‌های مسئول است.

بهزاد منصوری امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، بیان کرد: اکنون مجوز ایجاد پایانه صادراتی سنگ استان گرفته شده و سازمان توسعه تجارت موافقت خود را برای احداث این زیرساخت مهم اعلام کرده است.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های انجام شده اما هنوز موفق به اخذ مجوز تغییر کاربری اراضی مورد نیاز این مجموعه نشده‌ایم.

 معاون بازرگانی سازمان، صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: پایانه صادراتی سنگ به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی حوزه سنگ بوده و همچنین می‌تواند به عنوان موتور محرکه صادرات این محصول به شمار رود.

منصوری اظهار داشت: برای احداث این پایانه صادراتی 5 هکتار زمین در فاز اول توسط بخش خصوصی تامین شده و سرمایه‌گذار آمادگی خود را برای ایجاد این زیرساخت اعلام کرده است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول مجوز تغییر کاربری این پایانه صادراتی سنگ را هر چه سریعتر صادر کرده تا بتوان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شرایط را برای به بهره‌برداری رساندن آن مهیا کرد.   96/11/1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.