ایجاد بازارچه شبانه در خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان از ایجاد بازارچه شبانه در خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش مهر، رضا آریایی در جلسه بررسی ایجاد بازارچه شبانه در خیابان شهدای شرقی خرم‌آباد ضمن بررسی موضوع از جهات مختلف و ضرورت ساماندهی و تمرکز یکپارچه تمامی افرادی که به‌صورت شبانه در نقاط مختلف شهر خرم‌آباد اقدام به فروش کالا می‌کنند اظهار داشت: طرح کلی این پروژه شامل ایجاد سنگ‌فرش در کف خیابان شهدای شرقی از میدان شهدا تا سه‌راهی مطهری است.
وی بابیان اینکه در این طرح کوچه‌های منتهی به خیابان شهدا ساماندهی ترافیکی شده و خیابان به‌صورت دومنظوره به‌صورت سواره‌رو و پیاده‌رو مورداستفاده قرار می‌گیرد گفت: با سنگ‌فرش کردن خیابان و تقسیم‌بندی طرفین خیابان شب‌ها این خیابان محل استقرار دست‌فروشان برای استقرار شبانه بوده و در سایر ساعات روز به‌صورت ماشین‌رو مورداستفاده شهروندان قرار می‌گیرد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان گفت: اجرای این طرح در کنار ایجاد سایر جاذبه‌های گردشگری در این محدوده نقش مؤثری را در پویایی بافت مرکزی شهر خرم‌آباد ایفا خواهد کرد.
بنابراین گزارش، در این جلسه ضمن تصویب کلی طرح و موافقت همه اعضا مبنی بر انجام این کار، تصویب شد که شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد جلسه‌ای را در صحن شورا و با حضور مشاور ترافیک شهرداری، پلیس راهور و راه و شهرسازی تشکیل داده و به‌صورت کارشناسی و دقیق موضوع موردبررسی و ارزیابی قرار دهند.  97/2/1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.