استقبال گرم شهروندان خرم‌آبادی از دو ملی‌پوش

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ملی‌پوش فوتبال کشورمان عصر روز جمعه در جمع مردم خرم‌آباد حاضر شدند.
 مراسم استقبال از «علیرضا بیرانوند» و «وحید امیری» دو ملی‌پوش لرستانی تیم ملی فوتبال ایران از فرودگاه خرم‌آباد آغاز و در محوطه باغ «گلستان» قلعه «فلک‌الافلاک» برگزار شد.
در مراسم استقبال علاوه بر مردم مرکز استان، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار، شهردار و برخی مقامات شهری هم حضور داشتند.
برخی حواشی مراسم:
* هزاران نفر مردم خونگرم خرم‌آباد از فرودگاه تا خیابان‌های شهر به استقبال دو قهرمان خود آمدند.
*آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: این بازیکنان با بازی درخشان خود باعث سربلندی مردم ولایتمدار لرستان شدند و صمیمانه از بازی این جوانان و شاد کردن مردم ایران اسلامی تقدیر می‌کنم.
*میرعمادی همچنین گفت:  به پاس زحمات و درخشش علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ورزشکار لرستانی تیم ملی فوتبال ایران مقدمات سفر کربلا این دو قهرمان همراه با خانواده را فراهم می‌کنیم.
*علی یاور عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان هم این استقبال پررنگ را نشانه علاقه وافر مردم به ورزش و به ویژه فوتبال دانست.
*علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به این که تیم‌های اروپایی پیشنهادهایی به من داده‌اند گفت: پنج سال با پرسپولیس قرارداد دارم و به مسئولان باشگاه گفته‌ام هر جور صلاح می‌دانید اما اگر من بمانم وحید هم می‌ماند.
*وحید امیری هم حضور در جام جهانی را بهترین اتفاق برای لرستانی‌ها دانست و با اشاره به اینکه تلاش ما به خاطر سربلندی کشور و استانمان بوده است، ادامه داد: استان لرستان استعدادهای زیادی دارد.
*امیری گفت: در موقع ضربه پنالتی “رونالدو” با زبان لری به علیرضا گفتم”علی برار سیقت بام بیرش”   97/4/8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.