احداث کنار گذر پل شاپوری تا فرودگاه خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

احداث کنار گذر  پل شاپوری تافرودگاه خرم آباد

رئیس شورای شهر خرم‌آباد از تحویل پروژه زیرگذر بهارستان تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: نسبت به قرارداد برج‌های «کیو» اعتراض داریم و برای بررسی آن کمیته‌ای تشکیل‌شده است.

 اردشیر دریکوندی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه خرم آباد بزرگترین شهر لر نشین کشور است و باتوجه به قابلیت هایی که دارد مثل گنجینه ای در کشور است؛ اظهار داشت: باید در راستای کلان شهر شدن خرم آباد گام برداریم تا از مزایای کلان شهر استفاده لازم را به نفع عمران و آبادانی شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی دوره پنجم هیچ مسئله محرمانه ای ندارد و روزهای یکشنبه ساعت ۱۷ عصر هر هفته، خبرنگاران می توانند در جلسات شورای شهر شرکت کنند، تصریح کرد: ما انتقادات دوستان خبرنگار، ایده ها و پیشنهادات آن ها را پذیرا هستیم.

رئیس شورای شهر خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کار پایانه برون استانی خرم آباد قبل از ما استارت زده شده بود و باتوجه به اینکه یک ضرورت برای خرم آباد بود، ادامه یافت؛ گفت: عقیده داشتیم شاید جانمایی این پایانه می توانست بهتر باشد اما به هر صورت کار انجام شده بود، تلاش بر این بود که به اتمام برسد.

دریکوندی با بیان اینکه علی رغم همه تنگناهای مالی این موضوع را دنبال کردیم و به نتیجه رسید، تصریح کرد: در حال حاضر تعاونی ها در پایانه مستقر شده اند و فعلا کار دارد انجام می شود.

وی به پروژه برج های دوقلو خرم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: این قرارداد ۴ سال قبل از ما بسته شده و تا حدودی به نظر ما این قرارداد یک طرفه است.

رئیس شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه ۲۵ درصد این پروژه سهم شهرداری و ۷۵ درصد سهم سرمایه گذار است، تصریح کرد: ما اعتراض داشتیم به این قرارداد اما طرف مقابل هم صحبت هایی دارد، می گویند چون حجم کار بالاست اگر با هر سرمایه گذار دیگری کار شروع می شد بازهم قرارداد به همین منوال بود.

دریکوندی با تاکید بر اینکه به هر روی کمیته ای برای بررسی قراراداد و پروژه تشکیل داده ایم و جلساتی برگزار کرده ایم، افزود: دادستان خرم آباد و سازمان بازرسی به این قضیه ورود کرده اند و به دنبال احقاق حقی که از مردم و شهر ضایع شده هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما برای نتیجه بخش شدن این پروژه به دنبال تعامل هستیم، اظهار داشت: برج های دوقلو یکی از پروژه های نیمه تمامی است که ممکن است مثل هتل صخره ای به درازا بکشد، برای اینکه زودتر به نتیجه برسد و معضلی برای شهر نشود لازم است تعاملی با این عزیزان داشته باشیم.

رئیس شورای شهر خرم آباد همچنین به پروژه زیرگذر بهارستان اشاره کرد و افزود: این پروژه نیمه تمام معضلی بود که گریبان گیر شهر شده بود، زمانی که ورود کردیم نزدیک ۱۰ درصد کار انجام شده بود و در طول این ۶ ماه با پیگیری های مجدانه شورای شهر و شهرداری الان نزدیک به ۷۰ درصد کار انجام شده است.

دریکوندی یادآور شد: قولی که از پیمانکار گرفته ایم قرار است تا پایان شهریور این پروژه تحویل داده شود.

وی همچنین از تعریف پروژه احداث کنار گذر از طرف پل شاپوری به طرف فرودگاه خرم آباد خبر داد و یادآور شد: این پروژه اگر تحقق یابد در روان سازی ترافیک شهر تاثیر دارد.  97/5/15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.