احداث بیمارستان 500 تخته ،بخش شیمی درمانی و رادیو ترابی خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

احداث بیمارستان 500 تخته ،بخش شیمی درمانی و رادیو ترابی  خرم آباد

به گزارش خبرگزاری فارس ، کوروش ساکی صبح امروز (96/5/31 ) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان در ارتباط با شایعات مطرح شده در خصوص تخلف 58 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: انجام هرگونه فعالیت و اقدامی در دانشگاه علوم پزشکی تحت سازوکار قانونی مشخص برگزار می‌شود و همه چیز در دانشگاه مشخص است و بارها در این مورد پاسخ دادیم و بی شک مسائل مطرح شده صحت ندارد و این موضوعات مطرح شده با توجه به اسناد موجود تکذیب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:یکی از اقدامات خیلی خوبی که در بحث درمانی استان صورت گرفت راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی و رادیوتراپی بوده است، چنانکه پیش از این بیماران لرستانی برای درمان در این حوزه به خارج از استان سفر می‌کردند.

ساکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت NGOها یکی از اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال‌های اخیر است چنانکه با کمک مردم مرکز شیمی‌درمانی استان را در خرم‌آباد احداث کردیم، ضمن اینکه با کمک بانک ملی و بدون اینکه دانشگاه علوم پزشکی هزینه‌ای انجام دهد مرکز رادیوتراپی را راه‌اندازی کردیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات اساسی ما در عرصه درمان کمبود مراکز درمانی و بیمارستان و درحال زمان بودن فوری و طول کشیدن انجام پروژه‌ها و اجرای طرح‌ها است.

این مسوول به ساخت بیمارستان 500 تخت‌خوابی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این بیمارستان توسط قرارگاه خاتم در حال احداث است و در کنار آن بیمارستان شهدای عشایر که پیش از این قرار بود با این بیمارستان جایگزین شود، باقی می‌ماند.

وی از بررسی طرح احداث بخش جامع زنان در مرکز استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالاترین میزان مرگ و میر مربوط به بیماران قلبی و عروقی است و در سطح کشور نیز این چنین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در عرصه دندانپزشکی 95 درصد کار خارج از حیطه کاری دولت است، تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت دولت به دنبال ورود بیشتر به حوزه دندانپزشکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.