یخچال سازی خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 یخچال سازی خرم آباد

 یخچال سازی خرم آباد،  رئیس جمهور کشورمان خطاب به استاندار لرستان تاکید کرد: ظرفیت تولیدی و اشتغال زایی کارخانه یخچال سازی خرم‌آباد می‌تواند به ۵ تا ۶ برابر افزایش یابد و این کار باید سریع انجام شود.

سید ابراهیم رئیسی امروز جمعه(1400/9/19) در بازدید از کارخانه یخچال سازی خرم آباد با اشاره به اینکه کارخانه یخچال سازی سر پا و فعال است و مشکل ندارد، خطاب به استاندار لرستان اظهار داشت: تاکید می‌کنم ظرفیت‌ها را فعال کنید، کمکی لازم باشد دوستان در تهران کمک می‌کنند حل شود.

وی با بیان اینکه آمدن ما به اینجا با توجه به وضعی که از استان سراغ داریم و مسئله بیکاری است، تصریح کرد: ظرفیت تولیدی و اشتغال زایی این کارخانه یخچال سازی می‌تواند به ۵ تا ۶ برابر افزایش یابد و این کار باید سریع انجام شود.

ضرب العجل رئیس جمهور برای افزایش ظرفیت کارخانه یخچال سازی

رئیس جمهور خطاب به استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در این راستا همت کنید و این کار برای ما مهم است، افزود: ظرفیت‌های استان را باید فعال کنیم؛ این ظرفیت تولیدی در کارخانه یخچال سازی وجود دارد، زیرساخت هست باید همت جدی شود که نیروها را افزایش دهیم.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: الان ۱۰۰ نفر در این واحد تولیدی فعالیت می‌کنند و با ارتقای ظرفیت‌ها این اشتغال زایی می‌تواند ۶۰۰ نفر شود و حتماً باید اتفاق بیفتد؛ ‬هرکاری می‌توانید بکنید در استان و آنچه لازم بود در مرکز ما انجام می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.