پیگیری 117 پروژه کلیدی و مهم اقتصادی و عمرانی لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

پیگیری 117 پروژه کلیدی و مهم اقتصادی و عمرانی لرستان

استاندار لرستان از بهره‌برداری هتل صدف تا پایان مهر 97 خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های گردشگری با اشاره به فرموده امیرالمؤمنین علی (ع) که باید عمران و آبادانی را بر مالیات و خراج اولویت داد، اظهار کرد: قرار شد حدود 117 پروژه کلیدی و مهم اقتصادی و عمرانی که قبلا مشخص کرده‌ایم به طور ویژه پیگیری شوند.
وی ادامه داد: این پروژه‌ها مربوط به بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، عمران شهری و همچنین حوزه مهم گردشگری است.
استاندار لرستان بابیان اینکه امروز از بین این طرح‌های کلیدی هشت پروژه‌های گردشگری مطرح و مورد بحث قرار گرفت، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه‌ها نیمه تمام هستند و بخشی نیز قرار است شروع به کار کنند اما مشکلاتی دارند که قرار است از طریق دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.
خادمی با اشاره به اینکه کارها مطابق آن چیزی که پیش‌بینی شده بود پیش می رود، بیان داشت: در جلسه امروز تصمیماتی گرفته شد و مصوباتی داشتیم که امید است این طرح‌ها با سرعت بیشتری به نتیجه برسند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از پروژه هتل‌های نیمه تمام و سه مجتمع بزرگ گردشگری مطرح شد که عمدتا مشکل آن‌ها مجوزهای دستگاهی است.
مقام ارشد استان از بهره‌برداری هتل صدف تا پایان مهر 97 خبر داد و عنوان کرد: این پروژه اکنون با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی مشغول به کار است که امروز مشکلات و موانع اجرایی آن موردبررسی قرار گرفت.
استاندار لرستان گفت: امیدواریم با نگاهی مثبت مسئولین و دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه و بهبود وضعیت معیشتی مردم بتوانیم مشکلات و موانع این پروژه‌های کلیدی را مرتفع کنیم تا در موعد مقرر به نتیجه برسند.  96/12/6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.