پایانه سنگ خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

مهندس صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به اینکه امسال ۲ واحد سنگ بری مدرن در لرستان احداث می شود، گفت: یک واحد از این سنگبری های مدرن پیشرفت ۹۰ درصد داشته و در ۲۲ بهمن ماه امسال افتتاح می شود.وی یادآور شد: واحد سنگبری دیگر ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با تاکید بر اینکه با راه اندازی این واحدهای سنگبری ظرفیت بالایی در حوزه صادرات سنگ ایجاد می شود، افزود: هفته گذشته موافقت نامه ایجاد پایانه سنگ در لرستان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور صادر شدو این پایانه سنگ در خرم آباد ایجاد می شود.24/9/1395

  • سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیاردی برای ایجاد پایانه صادراتی سنگ خرم‌آباد:

 معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از صدور مجوز احداث پایانه سنگ خرم آباد و سرمایه گذاری ۱۵ میلیاردی در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد منصوری ظهر امروز پنج شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه سال گذشته طرح توجیهی پایانه صادراتی سنگ را ارائه دادیم، اظهار داشت: این طرح سه بار برگشت داده شد و طرح توجیهی آن نهایتا در تاریخ ۷ آبان ماه قطعی شد.

وی با بیان اینکه ۵ هکتار محدوده دارد این پایانه سنگ که قابل توسعه تا ۱۰ هکتار نیز است، تصریح کرد: مجموعه دفاتر خدمات، بار انداز و …  نیز در این پایانه باید راه اندازی شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان افزود: سرمایه گذار این پایانه بخش خصوصی است.

منصوری با اشاره به اینکه برآورد سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومان در این پایانه صادراتی صورت گرفته است، افزود: اخذ مجوز تغییر کاربری منطقه در نظر گرفته شده را در کوتاه ترین زمان انجام می دهیم.25/9/95

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.