نمایندگی وزارت امور خارجه در لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 

نمایندگی وزارت امور خارجه در لرستان

  نمایندگی وزارت امور خارجه در لرستان،   نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه با تاسیس و راه اندازی نمایندگی این وزارتخانه در لرستان موافقت و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی روز یکشنبه(1401/3/8) در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: دیدار با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و برخی معاونان وی صورت گرفت و به نقش موثر و راهبردی تاسیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در لرستان تاکید شد.

وی تصریح کرد: این مهم زمینه حضور گردشگران و سرمایه گذاران خارجی را در استان فراهم می کند و باعث شکوفایی و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران لرستان آماده هر نوع همکاری در این زمینه هستند تصریح کرد: وزیر امور خارجه ضمن استقبال از این موضوع، موافقت لازم را در خصوص راه اندازی وزارت امور خارجه در لرستان اعلام و دستورات لازم را صادر کرده است.

حجت الاسلام مبلغی گفت: نمایندگی وزارت امور خارجه تنها در چند استان فعال است که با توجه به زمینه های عنوان شده در لرستان نیز می تواند تاسیس شود بنابراین لازم است استانداری، ساختمانی را برای تاسیس نمایندگی یاد شده در اختیار وزارت امور خارجه قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.