نماینده سابق مردم خرم‌آباد عضو هیات رئیسه فدراسیون هاکی شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

نماینده سابق مردم خرم‌آباد  عضو هیات رئیسه فدراسیون هاکی شد

رضا رحیمی نسب طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون هاکی منصوب شد.

 به نقل از روابط عمومی هیات حاکی لرستان طی حکمی از طرف وزیر ورزش و جوانان رضا رحیمی‌نسب به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

در این حکم که از طرف سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صادر شد، آمده است:

((با استعانت از خداوند متعال و بنا به پیشنهاد ریاست محترم فدراسیون هاکی و به استناد بند 6 ماده 8 اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان (عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی) منصوب می‌شوید.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.))

رضا رحیمی نسب متولد 1345 “خرم‌آباد” و دارای مدرک دکترای مدیریت است و ریاست هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی مقاومت، نایب رییس هیات مدیره شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، عضویت در هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان، ریاست هیات مدیره و مؤسس صندوق مالی و اعتباری مهر (بسیجیان) مؤلف کتاب هزار و یک تاکتیک در مدیریت، رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی مقاومت، رییس هیات ورزشی جانبازان و معلولین، قهرمان تیراندازی و کشتی کشور، مؤلف و تدوین کننده آثار متعدد در حوزه دفاع مقدس را در کارنامه اجرایی خود دارد.

وی همچنین از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نیز توانست به نمایندگی از مردم “خرم‌آباد” راهی خانه ملت شود.   97/6/1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.