نطق خداحافظی هوشنگ بازوند: مردم لرستان نجیب و کم‌توقع هستند

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

نطق خداحافظی هوشنگ بازوند: مردم لرستان نجیب و کم‌توقع هستند

استاندار لرستان که یک روز پیش از تودیع خود جلسه ستاد تسهیل تولید را تشکیل داده بود در سخنانی ضمن اشاره به برخی فعالیت‌های خود، مردم لرستان را مردمی کم‌توقع دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید لرستان در سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه فعالیت کشت و صنعت لرستان اظهار داشت: در حال حاضر بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در گلخانه کشت و صنعت مشغول به فعالیت هستند و حدود دو هزار و ۵۰۰ شغل نیز در این زمینه صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعال شدن گلخانه دیناروند خرم آباد و همچنین پتروشیمی گفت: طی این سال ها چهار سد بزرگ در استان افتتاح شد و عملیات اجرایی برج های دو قلو در شهر خرم آباد آغاز شد.

استاندار لرستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی لاستیک سازی خرم آباد و اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم آباد ادامه داد: افتتاح فاز اول صنایع غذایی گهر دورود، انجام اقدامات لازم برای احیای فولاد ازنا، بازسازی خطوط ریلی لرستان، آغاز عملیات اجرایی آزاد راه خرم آباد -اراک از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

بازوند در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در چهار سال گذشته با دو قشر سرمایه گذار در استان برخورد داشته ام گفت: از یک جهت سرمایه گذار را به استان دعوت و از طرف دیگر با سرمایه بردار ها برخورد کرده ام و طبیعی است این اقدام با تنش ها و عکس العمل هایی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدامات برای من هزینه های سنگینی داشت ادامه داد: در این راه خیلی ها به من تهمت و افترا زدند و هر چه دلشان خواست گفتند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مدیریت ارشد استان باید بابت توسعه استان هزینه پرداخت کند و اگر این هزینه ها را پرداخت نمی کردم کشت و صنعت، فولاد ازنا و گلخانه راه نمی افتاد افزود: البته خیلی کارها هم در استان مانند چرم و پوست، ژنراتور، پرس، ماشین سازی و … ماند که عملیاتی نشدند.

بازوند با تاکید بر اینکه امکان ندارد که انجام این اقدامات بدون هزینه باشد ادامه داد: خیلی ها در این مدت به من تهمت زدند که آنها را حلال می کنم اما آنهایی که نقل قول دروغ زدند را نمی بخشم چرا که این امر حق الناس است و باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه خیلی ها به من تهمت زدند که شریک بنیاد شهید و یا شریک «الحی» هستم گفت: من اینها را حلال می کنم اما آنهایی را که به من نسبت دروغ و نقل قول دروغ زدند را حلال نمی کنم و خدا آنها را نبخشد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در لرستان هزار و ۴۴۶ روز کار کردم گفت: در این روزها به صراحت اعلام می کنم یک تعطیلی نبود که سر کار نباشم، غیر از روزهای عاشورا که در برخی موارد بعدازظهر عاشورا در محل کار خودم حاضر می شدم.

بازوند با بیان اینکه طی این روزها همواره سرکار بودم و از کار کردن لذت بردم و احساس می کردم که باید این کارها را انجام دهم افزود: مردم قضاوت می کنند چرا که مردم قاضی های خوبی هستند و مردم لرستان مردمی نجیب، قدرشناس و کم توقع هستند.

وی گفت: یکی از بهترین مردم کشور مردم لرستان هستند که بسیار با صداقت، با اخلاق و قدرشناس هستند و در کمتر استانی اینگونه مردمی وجود دارد.   96/6/26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.