طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد ۸ ساله شد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد حدود هشت سال است که آغاز شده و این در حالیست که تا کنون علیرغم وعده‌های مسئولان همچنان به مرحله افتتاح نرسیده است.

 به گزارش خبر گزاری مهر لرستان :طرح توسعه فرودگاه خرم آباد در زمستان سال ۹۲ آغاز شد و تا کنون این پروژه برای تکمیل درگیر اما و اگرهای فراوانی بوده است.

به گفته مسئولان این پروژه به دلایل مالی و مطالباتی تا کنون به مرحله افتتاح نرسیده است تا با گذشت حدود هشت سال از زمان آغاز، همچنان در میان وعده‌های مسئولان دست به دست شود.

وعده پایان بهار ۱۴۰۰ بایگانی شد

آخرین بار این علی کاملی مدیر فرودگاه خرم آباد بود که در اسفندماه سال گذشته وعده افتتاح این پروژه را تا پایان بهار ۱۴۰۰ داد و گفت: بحث فعال کردن پروژه توسعه و تکمیل فرودگاه خرم آباد نزدیک به دو سال بود که دچار وقفه شده بود.

طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد ۸ ساله شد

وی بیان داشت: وقفه در اجرای پروژه توسعه و تکمیل فرودگاه خرم آباد به دلایل مالی و مطالباتی بود که وجود داشت.

مدیر فرودگاه خرم آباد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه کارهای قانونی اجرای این پروژه در قالب جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شروع شد تصریح کرد: با مساعدت وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و همچنین پیگیری‌های استاندار لرستان، خوشبختانه از ۲۰ روز قبل این پروژه دوباره فعال شد.

مدیر فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه تمامی مطالبات پیمانکار پرداخت شده است افزود: همان قرارداد سابق ادامه پیدا کرده و تا پایان بهار ۱۴۰۰ این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد ۸ ساله شد

رونمایی از وعده جدید

این سخنان در حالی مطرح شده که وحید کرم الهی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در اظهار نظری جدید(1400/4/19)، وعده دیگری برای افتتاح این پروژه را داده است.

وی اعلام کرد: طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد است تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.