راه اندازی مرکز تحقیقات بلوط

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو عزیزی صبح امروز شنبه در نشست پژوهشگران، فناوران، شرکتهای دانش بنیان، مدیران بانکها و برخی از مدیران ذیربط در حوزه پژوهش با استاندار لرستان اظهار داشت: دانشگاه لرستان برای حضور در جریان اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان در سال جاری پیگیری هایی برای راه اندازی مرکز تحقیقات بلوط انجام داده است.

وی افزود: در این راستا دانشگاه لرستان آمادگی کامل دارد امکانات لازم را در اختیار این مرکز قرار دهد.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: ما آمادگی داریم هیئت علمی پژوهشی برای این مرکز با حضور علاقه مندان ایجاد کنیم.

عزیزی خاطر نشان کرد: دانشکده کشاورزی دانشگاه نیز مصوبات لازم برای ایجاد مرکز تحقیقات گیاهان دارویی را از هیئت امنا دریافت کرده تا در مسیر  سرمایه گذاری برای اقتصاد دانش بنیان سهیم باشیم.

وی گفت: در این راستا دانشگاه لرستان دو آزمایشگاه پیشرفته و مجهز در دانشگاه برای شرکتهای دانش بنیان گیاهان دارویی ایجاد کرده تا این شرکتها بتوانند ایده های خود را در این آزمایشگاه ها عملیاتی کنند.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: دانشگاه تلاش می کند تا با تبدیل این ایده ها و همراهی برای تجاری سازی در مسیر اقتصاد دانش بنیان حرکت کند.

عزیزی عنوان کرد: در این راستا دانشگاه لرستان برای ایجاد شرکتهای دانش بنیان اعلام آمادگی می کند و یک مرکز رشد مراکز فناور نیز تا کنون توسط دانشگاه لرستان، راه اندازی شده است و ۱۲ شرکت نیز در این واحد مستقر شده است.

وی ادامه داد: در این راستا چند «استارت آپ» نیز توسط دانشگاه برگزار شده تا به تعهدات دانشگاه لرستان در این فرآیند، عمل شود.  20/9/1395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.