بانک کشاورزی عامل تعلل در راه اندازی گلخانه خرم آباد است

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 

 

استاندار لرستان گفت: بانک کشاورزی عامل تعلل بیش از یک دهه ای در راه اندازی گلخانه خرم آباد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مهندس هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در محل استانداری افزود: عملیات اجرایی گلخانه از سال 82 آغاز شد و تا ابتدای دولت یازدهم 65 درصد پیشرفت داشت.
وی اظهار کرد: در 2 سال اخیر 30 میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های گلخانه هزینه شده است و در حال حاضر حدود 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
استاندار لرستان افزود: مالکیت این گلخانه در اختیار بانک کشاورزی است ولی در این مدت گلخانه را راه اندازی نکرده و سرمایه گذاری برای آن معرفی نکرده است.
بازوند گفت: به تازگی کار واگذاری انجام شده اما سرمایه گذار برای برخی ضامن ها با بانک مشکل دارد که امیدواریم در هفته جاری این مشکل برطرف شود.
وی ادامه داد: مصمم هستیم تا پایان امسال گلخانه را راه اندازی کنیم چراکه بیشتر از 15 سال تعطیلی توجیهی ندارد و این طرح در این سال ها موجب نگرانی خاطر و دغدغه بوده است.
وی اظهار کرد: گلخانه دیناروند خرم آباد پس از گذشت بیش از یک دهه تعیین تکلیف نشده و در حال حاضر تنها 2 واحد آن به صورت سنتی فعال است که این موضوع قابل قبول نیست.
استاندار لرستان افزود: بانک کشاورزی باید نسبت به راه اندازی این گلخانه اقدام کند در غیر اینصورت طرح را به هلدینگ و سرمایه گذار قوی برای راه اندازی معرفی نماید.
وی راه اندازی نشدن گلخانه خرم آباد طی بیش از یک دهه را مایه تاسف خواند و گفت: شرکت هلندی با حضور در کشت و صنعت لرستان در کمتر از یک ماه فاز نخست این گلخانه را با 10 هکتار مساحت راه اندازی کرده است.20/9/95

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.