محمد طاهرالوندیان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

خیر خرم آبادی برای ساخت مرکز جامع سلامت زمین اهدا کرد

به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، زمین ساخت مرکز بهداشتی درمانی در منطقه پاپی خالدار توسط خیر خرم آبادی اهدا شد.

این زمین به مساحت 950 متر مربع وبه ارزشی بالغ بر 14 میلیارد ریال، توسط محمد طاهرالوندیان از خیرین حوزه سلامت در خرم‌آباد، اهدا شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه ی مراسم اهدا زمین و امضا تفاهم نامه مابین دانشگاه و خیر(الوندیان) از حسن نیت این خیر حوزه سلامت و احساس مسئولیت نسبت به مردم تشکر کرد و گفت: این زمین برای ساخت مرکز جامع سلامت و همچنین اورژانس در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

کوروش ساکی ابراز داشت: خوشبختانه خیرین حوزه سلامت در استان طی یکی دو سال اخیر حضور فوق العاده پررنگی در جهت محرومیت زدایی استان داشته‌اند.

محمد طاهر الوندیان از خیرین حوزه سلامت که زمین احداث مرکز جامع سلامت و اورژانس 115 را اهدا نمود نیز در این مراسم هدف اصلی خود را خدمت به مردم و جامعه قلمداد کرد، و عنوان داشت: وظیفه همه ما است که در حد توان خود به هموطنان و همشهریان‌ خود کمک کنیم.

الوندیان در مورد زمین اهدایی خود ابراز داشت: من این زمین را برای همسر و پسرم کنار گذاشته بودم که متأسفانه امروز در بین ما نیستند.

وی ادامه داد: امیدوارم با اهدا  این زمین هم خدمتی به مردم منطقه و شهر شده باشد و هم روح ایشان از ما خشنود باشند.   96/5/14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.