تولید خمیر دندان گیاهی هربکس در خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر گفت: در خمیردندان گیاهی هربکس از عصاره‌های گیاهان دارویی استان استفاده شده است.

دکتر حسین جهانگیر در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در خرم آباد قرار دارد و با توجه به ظرفیت‌های گیاهی استان محصولات حوزه پوست، مو و دهان و دندان را تولید می‌کند.

وی ادامه داد: این شرکت با توجه به افزایش عوارض محصولات شیمیایی و کاهش هزینه‌های درمانی خانواده‌ها، اقدام به تولید یک سری محصولات کرده که تولید خمیردندانی بر پایه فناوری نانو از جمله این محصولات است.

جهانگیر اضافه کرد: این خمیردندان گیاهی به منظور حفاظت بهداشت دندان و لثه فرموله شده و حاوی عصاره عسل و بره‌موم، مرزه خوزستانی، میخک و پروپولیس، اکالیپتوس و شیرین‌بیان و مورت است و دارای درصد خلوص بالایی است.

مدیرعامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با تأکید بر اینکه این خمیردندان به طور قابل ملاحظه‌ای جهت کمک به محافظت از دندان در مقابل تشکیل پلاک، جرم وبوی دندان طراحی شده و موجب تقویت و سفیدی دندان می‌شود، بیان کرد: ای محصول اولین خمیردندان پروپولیس ایران بوده که مطالعات زیادی روی آن انجام شده است.

وی اضافه کرد: این محصول برای افرادی که دارای دندان‌ها و لثه حساس هستند و یا زخم دندان دارند مناسب بوده و به دلیل داشتن عصاره‌های گیاهان طبیعی التیام‌بخش است که به مراقبت از دهان کمک و تنفس را تازه‌تر می‌کند.

جهانگیر با اشاره به اینکه با توجه به وجود عصاره مرزه کوهستانی، خمیر دندان هربکس از التهاب، تاول لب‌ها، التهاب و بیماری لثه و پوسیدگی دندان و تشکیل پلاک جلوگیری می‌کند، یادآور شد: این محصول برای بهداشت دهان و دندان بسیار مؤثر بوده و دارای خواص ضد ویروس، ضد قارچ و ضد باکتری است.

مدیرعامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر گفت: همچنین وجود عصاره میخک در این محصول منجر به متوقف شدن اختلالات دندان و باعث التیام در دندان ومشکلات لثه می‌شود.

جهانگیر اضافه کرد: اکالیپتوس موجود در این خمیردندان به عنوان ضدعفونی کننده عمل می‌کند و باعث از بین رفتن باکتری‌ها شده و سپس یک هوای تازه و پاک برای تنفس می‌شود.

مطالعات روی این محصول یک سال به طول انجامیده تا خواص ضدمیکروبی و ضدقارچی آن را بررسی کنیم، افزود: این محصول دارای آنتی باکتریال قوی است و ترکیب آن نانوسایز بوده است تا باکتری، قارچ و ویروس را از بین ببرد. 15/9/95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.